Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her er lige et billed af min datter der er ude og gynge med mormor. det er taget i lørdags da solen bare skinned, hun har masser af solcrem på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej for ser hun dejlig ud - også mormor
svane83 skriver: Nej for ser hun dejlig ud - også mormor
jep. hiih og de hygged sig bare så meget. synd jeg ikk nåed at tage flere billeder
Sådan synes jeg nu tit det er, enten har man ikke kameraret med eller også så får man det ikke brugt.
svane83 skriver: Sådan synes jeg nu tit det er, enten har man ikke kameraret med eller også så får man det ikke brugt.
har kun min telefon (iphone) den tager ok billeder som du kan se. og har masser af plads til det også.
Ja det er jo en fordel så har man altid et kamera ved hånden, så er det så bare et spørgsmål om at få taget dem
Hvor ser det hyggeligt ud
svane83 skriver: Ja det er jo en fordel så har man altid et kamera ved hånden, så er det så bare et spørgsmål om at få taget dem
ja det helt rigtig
Mathilde skriver: Hvor ser det hyggeligt ud
hun grinede også over hele hovedet så tror da hun hygged sig rigtig meget
Astasmor skriver: hun grinede også over hele hovedet så tror da hun hygged sig rigtig meget
Nårh jeg tror også snart Celina skal ud og prøve at gynge. Hun elsker noget der er lidt vildt og skraldgriner når hun bliver "kastet" op i luften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128