Ikke så ringe enda :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Jules

Hvor mange gange og ugen for du været aktiv Katja?

Jeg er lige begyndt at løbe... Puh ha.... 3,5 km på 35-40 min.... Hold da op hvor er jeg i dårlig form! Nu skal der gøres noget ved det Er på 3 dag nu Er ret stolt...Hihi. Plejer kun at have gejst for det i 2 dage... Men den her gang skal det bare lykkes at få en sund vane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Karo

Jules skriver:

Hvor mange gange og ugen for du været aktiv Katja?

Jeg er lige begyndt at løbe... Puh ha.... 3,5 km på 35-40 min.... Hold da op hvor er jeg i dårlig form! Nu skal der gøres noget ved det Er på 3 dag nu Er ret stolt...Hihi. Plejer kun at have gejst for det i 2 dage... Men den her gang skal det bare lykkes at få en sund vane

Sikken en god ide at komme i form mens du venter dig Jeg havde håbet på at jeg kunne nøges med at tage 1o kg på denne gang, men jeg havde en kæmpe sukkertræng og en rygræd som en regnorm,så det gik ikke.

Jeg træner 3 gange om ugen . Jeg kan allerede se at maven bliver mindre, og idag til lægen fik jeg ros over at jeg allerede var begyndt at træne.

Anmeld

27. maj 2010

Jules

Karo skriver:

Sikken en god ide at komme i form mens du venter dig Jeg havde håbet på at jeg kunne nøges med at tage 1o kg på denne gang, men jeg havde en kæmpe sukkertræng og en rygræd som en regnorm,så det gik ikke.

Jeg træner 3 gange om ugen . Jeg kan allerede se at maven bliver mindre, og idag til lægen fik jeg ros over at jeg allerede var begyndt at træne.

Jeg besluttede mig for at jeg heller måtte komme igang nu her... For min sult og sukkertrang er vendt stærkt tilbage Så hvis jeg skal holde vægten på det mindst mulige så skal jeg gøre noget... ellers går det da helt galt...

Det er da lækkert med noget ros og at du kan se og mærke det virker Det er jo den bedst måde at bevare gejsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.