Er ved at blive helt bims af at tænke over samtalen igår og over hvad det vil betyde hvis jeg får jobbet tilbudt.
Der er umiddelbart ingen tvivl om at det er en okay stilling jeg ville få mig og med accebtable arbejdstider, men men men....
Det største problem er økonomien! Jeg vil ikke få ret meget udbetalt da det er en 25-30 timers stilling og det er i Varde. Det vil sige vi højst sandsynligt ville få brug for en bil mere og det vil betyde flere udgifter.... Jeg ville få noget mindre i måneden end hvad jeg får på dagpenge så vi er meget bange for at vi kommer til at sidde alt for hårdt i det....
Og jo jeg kan måske få suppleret op med dagpenge, men så ska jeg ha under 29 timer i ugen. Det er ikke ret meget jeg ville få. Ikke nok til at det ville gøre den store forskel..... Men det kræver jo også at de vil give mig en frigørelsesattest!
Havde stillingen nu været i Esbjerg så havde det været en stor forbedring idet jeg så ville kunne cykle frem og tilbage og derved spare udgifterne på transport.
Øv hvor er det svært, men nu må vi se om jeg overhovedet for tilbudt jobbet...
Bare lige lidt tanker jeg måtte ud med....
Anmeld