Overtøj til juni/juli baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.847 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Anne85

Uha... hvad skal man købe af overtøj til sin sommerbaby?

Til min ældste der er født i september havde vi en køredragt (sårn en let plys dragt) - men det tænker jeg bliver alt for varmt. En lille jakke ville være super - men nu har jeg googlet i en uendelighed og jeg kan ikke rigtig finde noget  Hvad har I andre der snart har termin købt til jeres små pus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Risen

Anne85 skriver:

Til min ældste der er født i september havde vi en køredragt (sårn en let plys dragt) - men det tænker jeg bliver alt for varmt. En lille jakke ville være super - men nu har jeg googlet i en uendelighed og jeg kan ikke rigtig finde noget  Hvad har I andre der snart har termin købt til jeres små pus?

har fået en lille bomulds "overtrøje" sådan  lidt alla en cardigan.. 

Anmeld

26. maj 2010

sbs78

Anne85 skriver:

En lille striktrøje el. sådan nogen som risen skriver

Anmeld

26. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

har fået en lille bomulds "overtrøje" sådan  lidt alla en cardigan.. 

Men er det mon nok?

jeg har også købt en enkelt cardigan agtig trøje - men forestiller mig dage som idag hvor det jo egentlig er ret køligt.... hmm... måske jeg har glemt hvordan somemren er

Anmeld

26. maj 2010

Anne85

sbs78 skriver:

En lille striktrøje el. sådan nogen som risen skriver

Ku tænke mig en jakke... er det fjollet at købe?

Jeg kan heller ikke rigtig finde nogen.... så sku det væe anorakken fra mini a ture, meeeen tror squ ikke min kære husbond synes det er ok at bruge 600 kr på noget hun måske passer en lille måneds tid

Anmeld

26. maj 2010

sbs78

Anne85 skriver:

Ku tænke mig en jakke... er det fjollet at købe?

Jeg kan heller ikke rigtig finde nogen.... så sku det væe anorakken fra mini a ture, meeeen tror squ ikke min kære husbond synes det er ok at bruge 600 kr på noget hun måske passer en lille måneds tid

Ja den for du ikke brug for

Anmeld

26. maj 2010

NinaNymannMadsen

Anne85 skriver:

min datter er sommer barn fra sidste år da vi havde en ulamindelig varm sommer syntes jeg. hun havde kun en tynd stofjakke når det blæste lidt og ellers havde faktis ikk rigtig noget på armene ud over det tøj hun havde på.

Anmeld

26. maj 2010

Anne85

Tror bare det er mig der ikke helt kan indstille mig på sommervejr... har sårn lyst til at købe en lille tynd jakke til hende eller en tynd køredragt... men I har nok ret i at jeg ikke får det brugt... hmmm  Mon hun vil svømme helt vildt i en str. 62... for så ku man jo købe den og håbe på at hun kunne passe den både i starten og i sensomemren... tror bare den bliver for stor

Anmeld

26. maj 2010

sbs78

Altså nu er Freja jo Juli barn  og jeg brugte ikke jakke til hende, til at starte med. Kun en lille trøje. Så der må jeg nolk give den kære Jacob ret

Anmeld

26. maj 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Altså nu er Freja jo Juli barn  og jeg brugte ikke jakke til hende, til at starte med. Kun en lille trøje. Så der må jeg nolk give den kære Jacob ret

Du har garanteret ret søde Sidsel... du kender mig for godt... du ved jeg bare har lyst til at bruge penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.