dating sider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

trolden

tror den har været herinde før men nu spør jeg igen... syntes efterhånden at jeg er klar til at finde ham man håber vil være den eneste ene, men med 3 børn fast herhjemme er der ikke så meget tid til at finde en i byen så jeg har tænke på nogle af de dating sider, nogle der har haft helt med dem, og som kan fortælle lidt om deres erfaring med dem
++

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Valle81

trolden skriver:

tror den har været herinde før men nu spør jeg igen... syntes efterhånden at jeg er klar til at finde ham man håber vil være den eneste ene, men med 3 børn fast herhjemme er der ikke så meget tid til at finde en i byen så jeg har tænke på nogle af de dating sider, nogle der har haft helt med dem, og som kan fortælle lidt om deres erfaring med dem
++

Hejsa:0)

Jeg fandt manden min på LOVE.dk:0)

pæn, overskulig, nem hyggelig osv hjemmeside, som også er til at komme til for penge:0)¨

Rigtig god jagt:0)

Anmeld

26. maj 2010

Millzi

jeg fandt den eneste ene på dating.dk for snart 9 år siden  så helt sikkert at kærligheden kan findes på nettet

Hilsen Camilla

Anmeld

26. maj 2010

Lady Marion <3

Fandt min eneste ene på Dating.dk for 4 år siden   Kan kun anbefale det

Anmeld

26. maj 2010

Lone Jakobsen

anbefaler gerne farmerdating.dk, også for dem uden halm i træskoene. fandt min mand der for 3 år siden, og ingen af os er fra landet.

var selv alene med 3 børn på det tidspunkt og anede ikke hvor jeg sku finde manden, så for netdating

Anmeld

26. maj 2010

Vinker

Jeg har fundet manden i mit liv på dating.dk, men det er 8 år siden så ved ikke hvordan siden i dag fungere.

God jagt - Håber du finder en skøn mand

Anmeld

26. maj 2010

Patrick07

fandt min forlovede på dating.dk for mange mange år siden hehe men vi har været kæreste de sidste 8 år men vi har kendt hinaden i et par år inden da

AND I LOVE HIM

Anmeld

26. maj 2010

klmf

Fandt også min kæreste på dating.dk. Det er 4½ år, hus, bil, kat og 1 barn siden

Så bare i gang med dig

Anmeld

26. maj 2010

LinLin

Mødte min kæreste for 2½ år siden på match.com

Anmeld

26. maj 2010

AnneBJ

Jeg har brugt netdating de 3 gange jeg har fundet kærester på den måde. Jeg kan godt lide, at alt på siden er gratis...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.