pattegris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

B&J

Heey alle sammen..

Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig da jeg virkelig gerne vil have  helstegt pattegris til barnedåben men men men men... man skal være de felste steder over 35pr. og det er vi ikke og jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde nogle steder hvor det er gris-pasning og en der skærre ud man kan finde prisen på det bor i nordjylland nogle der kan hjælpe...

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
B&J skriver:

Heey alle sammen..

Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig da jeg virkelig gerne vil have  helstegt pattegris til barnedåben men men men men... man skal være de felste steder over 35pr. og det er vi ikke og jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde nogle steder hvor det er gris-pasning og en der skærre ud man kan finde prisen på det bor i nordjylland nogle der kan hjælpe...

mange tak

Altså ved at da en i min familie skulle have det, havde de også et problem med antal gæster, så han tog telefonen og ringede rundt. Mange små virksomheder har jo ikke reklame på nettet, og der fandt han et par stykker der godt kunne

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

26. maj 2010

Fines mor

Prøv en lokal slagter ;-)

Anmeld

26. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig

Vi fik også helstegt pattegris til Lina's barnedåb i august sidste år og det var bare så lækkert. Både min svoger og børnenes gudfar er slagtere, så der var nærmest rift om, at få den skåret ud

Anmeld

26. maj 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig

Vi fik også helstegt pattegris til Lina's barnedåb i august sidste år og det var bare så lækkert. Både min svoger og børnenes gudfar er slagtere, så der var nærmest rift om, at få den skåret ud

Hvad måtte i slippe for sådan en? 

Anmeld

26. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Hvad måtte i slippe for sådan en? 

Hm hm, det kan jeg ikke huske helt nøjagtig, men jeg mener omkring 1500 kr. (vi havde en god kontakt )

Anmeld

26. maj 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Hm hm, det kan jeg ikke huske helt nøjagtig, men jeg mener omkring 1500 kr. (vi havde en god kontakt )

ok   Det smager jo bare mega godt sådan noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.