Underlig ventetid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

C-Posey

Jeg syns tiden op til den første scanning er rigtig irriterende og går mig rigtig meget på. Jeg er bange for at sætte for mange følelser igang hvis nu det viser sig der er noget galt, og samme tid så glæder jeg mig bare som en sindsyg.

Jeg er idag 10+4 og har endnu ikke hørt noget fra sygehus om hvornår de vil se mig til scanning

Hvordan har i oplevet den "første periode"? og hvornår kom i til NF?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Risen

Camilla4573 skriver:

Jeg syns tiden op til den første scanning er rigtig irriterende og går mig rigtig meget på. Jeg er bange for at sætte for mange følelser igang hvis nu det viser sig der er noget galt, og samme tid så glæder jeg mig bare som en sindsyg.

Jeg er idag 10+4 og har endnu ikke hørt noget fra sygehus om hvornår de vil se mig til scanning

Faktisk som dig.. Var også helt vildt utålmodig og nervøs på samme tid.. Vi ville rigtig gerne dele nyheden med andre, men turde ikke rigtigt før vi havde været til NF scanningen.. Bagefter er der bare mere ventetid så du kan godt forberede dig på en laaang graviditet især når det er første gang

Knus og krydser for alt er som det skal være ! 

Anmeld

26. maj 2010

Risen

Hov og kom til scanning da jeg var 11 uger ( de troede jeg var 12 , men blev sat en uge tilbage)

Anmeld

26. maj 2010

K&S

Camilla4573 skriver:

Jeg var ligeså nervøs som du er, jeg ville næsten ikke engang tro på graviditeten, før vi havde været til NF, hvor jeg så en lille spirrevip rulle rundt i mavsen  men jeg er sikker på det hele er som det skal være, men jeg kan altså godt følge din bekymring...!

Jeg skal føde på Hvidovre Hospital - der skal man selv ringe og bestille en tid til NF, så måske du skal prøve at ringe til dit hospital og høre ad? Jeg var til NF, da jeg var 12+6

Mange Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.