Jeg er tosset, hidsig og arrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Kløver

Ja jeg er fandme gal, på godt jyst

Jeg havde en printer som valgte at stå af, så mig ud for at finde en ny. Gik i den lokale ekspert, og en ekspedient kom hurtigt hen, ja jeg skulle selvfølgelig bruge en printer.

Han viste mig 2 modeller, en hvid og en sort, og koncentrede sig meget om den sorte, spurgte efter pris, 1300 kr, men vent lige lidt sagde han....

han gik en tur på lageret, og kom efter kort tid tilbage med en papkasse, indholdet: en printer magen til den sorte han lige havde vist mig. Han sagde de havde fået en printer inleveret, til rep, men de havde fået en helt ny hjem istedet. Jeg kunne få den til en fordelagtig pris, da de ikke havde originalkassen, men ellers fejlede den intet. det hele så ud som det skulle være, og jeg kunne få den til 599. Fedt tænkte jeg, under halv pris, jeg slår sgu til.

det skulle vise sig at være et forkert valg

Jeg fik ingen farvepatron med, da de ikke havde flere, kunne jeg heller ik købe en??

jeg fik den hjem, og fik sat den ene patron i, og tilsluttet den. Derefter tænkte jeg at nu måtte dne virke da er trådløs, nej den skulle installeres først, så skulle selv ind på HP´s hjemmeside og finde ud af det, efter flere meltdowns, lykkedes det endelig.... hurra

Men Men Men så ville den sgu ikke printe, 1 fordi der kun var 1 printerpatron i, 2 fordi der ikke var mere papir(selvom der altså var papir i ?????)

blev til sidst tosset, og fandt min kvittering frem, opdagede jeg fandme havde fået den tidligere kundes faktura med, sammen med min egen, med navn og det hele på hvilket jeg først opdagede der, da han havde lagt fakturaen ned i kassen med printeren da jeg skulle gå. Derudover kunne jeg se, den tidligere kunde havde betalt det samme beløb som jeg, kiggede på deres netside, og ganske rigtigt, den fordelagtige pris, uden farvepatron, og uden original emballage med tryghed, var nøjagtig den samme som den normalt bliver solgt til

jeg er bare så rasende, og føler mig så meget snydt, fubbet og udnyttet

så nu står jeg med en printer der ikke vil du, som skulle være helt ny, uden den farvepatron jeg synes burde høre med ( plejer jo at være en farvepatron med når man køber en printer, både ne sprt blæk og en farve) og ja lortet vil sgu ikke du, og har brugt hele dagen, de har garanteret ikke engang gidet forsøge lave den, og overvejer i den grad at ringe til den anden kunde og høre om han havde problemer med den, og så skælde ekspert huden fuld, og derudeover deres omgang med kunders data.... det er SÅ bare IKKE I ORDEN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

klmf

Det lyder som en sag for forbrugerombudsmanden / forbrugerklagenævnet. Ring til den anden kunde og hør, om ikke vedkommende vil klage over deres lemfældige omgang med kundenavne....

SÅDAN NOGET FORBANDET SVINERI!!!!

Anmeld

26. maj 2010

Mimic

må man spørge hvor det er du har købt den henne?? vil jo gerne undgå at handle der i fremtiden...

men ja, få fat i den anden kunde og klag, det er sgu noget være svineri...

Anmeld

26. maj 2010

Kløver

Linda skriver:

må man spørge hvor det er du har købt den henne?? vil jo gerne undgå at handle der i fremtiden...

men ja, få fat i den anden kunde og klag, det er sgu noget være svineri...

Ja det var ved Ekspert, den afdeling der ligger i Fredericia. Skal derud om lidt og er meget spændt på hvad de har at sige til det hele, emn skal nok give jer en opdatering

og ja synes dælme det er noget svineri

Anmeld

26. maj 2010

2721

Det var da godt nok helt utroligt

tager hatten af for at du tager ind og klager, det havd jeg desværre ikke selv haft mod nok på, er spændt på at høre hva det ender med

Anmeld

26. maj 2010

KarinaIda

Hvad sagde de til det?

Anmeld

26. maj 2010

mariamiss6

Maja84 skriver:

Ja det var ved Ekspert, den afdeling der ligger i Fredericia. Skal derud om lidt og er meget spændt på hvad de har at sige til det hele, emn skal nok give jer en opdatering

og ja synes dælme det er noget svineri

Ja hvad sagde de til det?

Svineri altså...

Anmeld

26. maj 2010

Mumto3

EJ altså!!!!

Det fik mig til at tænke på hende der havde købt en computer i Bilka. Den går i stykker, og hun indlevere den til reperation. De siger den ikke kan repereres, så hun får en ny. Efter et stykke tid ringer nogen af hendes veninder nede fra Bilka, og fortæller at hendes computer er endt som udstillingsmodel, med alle hendes dokumenter, billeder osv!!! Til offentlig skue!!!! Hun strøg ned i butikken. Hun troede vist nærmest at det var en syg joke, indtil hun står foran sin computer, og opdager at alle har adgang til ALT på hendes computer!!!

Men jeg kan godt forstå du er godt gal i skralden!!! Er også spændt på at høre hvad de sagde!!! -eller den tidliger ejer af printeren!!!

Anmeld

27. maj 2010

Kløver

Hej Alle

Undskyld jeg ikke lige fik skrevet i går....

Nå men var ude med den hersens printer, og ekspesinten, gav mig en sludder for en sladder om at det var en anden model han havde snakket om(modellen stod ikke længere i butikken) så han indrømmede et eller andet sted lige der han endda havde solgt mig en forkert model, i henhold til den jeg jo så troede det var, da den jeg så fik slet ikke var trådløs, som ahn havde sagt.

Det med fakturaen, viste sig at være en anden mands faktura, som slet ikke skulle ha været med, og undskyldte han for, jeg tror stadig, det er den oprindelige faktura, fra selvsamme printer.

Derudover indrømmede han prisen var 599, som jeg også havde givet, så det var jo ikke jo en formidabel pris, men gad ikke diskutere med ham, fik mine penge, og da han begyndte at snakke om der var andet jeg ville have i stedet, sagde jeg bare jeg ville hjem og undersøge hvad for en printer jeg så ønskede istedet.

han sagde jeg var velkommen til at komme ind, men tog direkte fra ekspert, og ned til føtex, og købte en printer der, som ejg skal sætte til i dag, den er ihvertfald ny, i uåbnet emballage, MED begge printerpatroner, så nu håber jeg at jeg har heldet med mig, men mon ikke jeg har det

Men er nok så skuffet over behanlingen, det varer en del tid før jeg overvejer at handle der igen, hvis jeg overhovedet gør det

tak for støtten

ps fik forresten ikke fat i den anden kunde, efter et par forgæves telefonopkald, over et par time, opgav jeg.

Anmeld

27. maj 2010

Kløver

Mumto3 skriver:

EJ altså!!!!

Det fik mig til at tænke på hende der havde købt en computer i Bilka. Den går i stykker, og hun indlevere den til reperation. De siger den ikke kan repereres, så hun får en ny. Efter et stykke tid ringer nogen af hendes veninder nede fra Bilka, og fortæller at hendes computer er endt som udstillingsmodel, med alle hendes dokumenter, billeder osv!!! Til offentlig skue!!!! Hun strøg ned i butikken. Hun troede vist nærmest at det var en syg joke, indtil hun står foran sin computer, og opdager at alle har adgang til ALT på hendes computer!!!

Men jeg kan godt forstå du er godt gal i skralden!!! Er også spændt på at høre hvad de sagde!!! -eller den tidliger ejer af printeren!!!

Det er da for langt ude, jeg blev tosset hvis det havde været mig, det er sgu noget forbandet svineri

håber hun fik det løst og en ordentlig undskyldning oveni hatten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.