Ja jeg er fandme gal, på godt jyst 
Jeg havde en printer som valgte at stå af, så mig ud for at finde en ny. Gik i den lokale ekspert, og en ekspedient kom hurtigt hen, ja jeg skulle selvfølgelig bruge en printer.
Han viste mig 2 modeller, en hvid og en sort, og koncentrede sig meget om den sorte, spurgte efter pris, 1300 kr, men vent lige lidt sagde han....
han gik en tur på lageret, og kom efter kort tid tilbage med en papkasse, indholdet: en printer magen til den sorte han lige havde vist mig. Han sagde de havde fået en printer inleveret, til rep, men de havde fået en helt ny hjem istedet. Jeg kunne få den til en fordelagtig pris, da de ikke havde originalkassen, men ellers fejlede den intet. det hele så ud som det skulle være, og jeg kunne få den til 599. Fedt tænkte jeg, under halv pris, jeg slår sgu til.
det skulle vise sig at være et forkert valg
Jeg fik ingen farvepatron med, da de ikke havde flere, kunne jeg heller ik købe en??
jeg fik den hjem, og fik sat den ene patron i, og tilsluttet den. Derefter tænkte jeg at nu måtte dne virke da er trådløs, nej den skulle installeres først, så skulle selv ind på HP´s hjemmeside og finde ud af det, efter flere meltdowns, lykkedes det endelig.... hurra
Men Men Men så ville den sgu ikke printe, 1 fordi der kun var 1 printerpatron i, 2 fordi der ikke var mere papir(selvom der altså var papir i ?????)
blev til sidst tosset, og fandt min kvittering frem, opdagede jeg fandme havde fået den tidligere kundes faktura med, sammen med min egen, med navn og det hele på
hvilket jeg først opdagede der, da han havde lagt fakturaen ned i kassen med printeren da jeg skulle gå. Derudover kunne jeg se, den tidligere kunde havde betalt det samme beløb som jeg, kiggede på deres netside, og ganske rigtigt, den fordelagtige pris, uden farvepatron, og uden original emballage med tryghed, var nøjagtig den samme som den normalt bliver solgt til
jeg er bare så rasende, og føler mig så meget snydt, fubbet og udnyttet 
så nu står jeg med en printer der ikke vil du, som skulle være helt ny, uden den farvepatron jeg synes burde høre med ( plejer jo at være en farvepatron med når man køber en printer, både ne sprt blæk og en farve) og ja lortet vil sgu ikke du, og har brugt hele dagen, de har garanteret ikke engang gidet forsøge lave den, og overvejer i den grad at ringe til den anden kunde og høre om han havde problemer med den, og så skælde ekspert huden fuld, og derudeover deres omgang med kunders data.... det er SÅ bare IKKE I ORDEN