Jeppes kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Susan1978

Kage på bestilling og udfordringen var at den skulle være glutenfri.

bundende er bagt på kartoffelmel og rismel og jeg har lagt opskriften i opskrifttråden.. 

Jeppe er meget glad for computer og sådan blev det, jeg synes der skulle være lidt mere drenge hørm, så jeg stjal en af Anasmor´s racerbiler..

Jeppe selv blev meget glad og overrasket og det var skønt at se.. det er jo ikke så tit man selv ser dette. Det var dejligt at se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

mariamiss6

Rigtig flot Susan

hvordan er det lykkedes dig at få skrevet imellem billederne? kunne jeg godt lige have brugt den anden dag, men fandt ikke ud af det

Anmeld

25. maj 2010

Susan1978

mariamiss6 skriver:

Rigtig flot Susan

hvordan er det lykkedes dig at få skrevet imellem billederne? kunne jeg godt lige have brugt den anden dag, men fandt ikke ud af det

det er fordi jeg har brugt "træ" funtionen... altså hvor de faktisk ligger et andet sted på nettet først..

min egen pc er sikret på en måde (arbejds pc), så jeg har svært ved at uploade fra min computer.. 

Anmeld

25. maj 2010

mariamiss6

Susan1978 skriver:

det er fordi jeg har brugt "træ" funtionen... altså hvor de faktisk ligger et andet sted på nettet først..

min egen pc er sikret på en måde (arbejds pc), så jeg har svært ved at uploade fra min computer.. 

Okay - godt så hehe....

jeg er temmeligt imponeret over hvor ens dine 3 bunde er.....

Anmeld

26. maj 2010

birgitte

den kage er da bare så fyldt med drengehørm jeg mener world of warcraft... husker min egen bror i den alder. super fedt!

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

Rigtig flot...

Anmeld

26. maj 2010

Nullemor

hvor er den bare fin.. kan godt forstå at han blev glad for den

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skidegodt Og super fedt at den er glutenfri Det er skønt som allergiker at føle sig lidt normal engang imellem. Smukt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.