Brug for hjælp til at vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Anonym trådstarter

Vi vil gern have sat nogle blomster (sommerfugle) på prinsessens gulv da der er en del ridser i men vi kan ikk blive enig eller jeg kan ikke blive enig med mig selv

Jeg føler mest for den store blomst men ved ikk om det ser for dumt ud.

Farverne vil blive sort og lyserød. Og grunden til at det er blomster og sommerfugle er fordi det også er over hendes seng og elefanter på den anden side over rumdeleren.

Hva ville i vælge ?? ud fra de billeder? eller andre ideer om hvordan jeg kan sammen sætte det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Susan1978

hvad med nogle små fodspor i stedet for...enten små babyfødder eller dyrespor..  nu du nævner elefanter..

synes det du har lagt på billederne ser meget malplaceret ud.. passer ikke rigtig til gulv..

håber ik du blir ked af min mening, det er ment godt.

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

Meningen er at der skal være nogle flere men dem her havde jeg li færdig. de andre skal jeg først have lavet

Så derfor ser det lidt forkert ud endnu.

Anmeld

26. maj 2010

B&J

den ide der er jeg vild med hvor kan man købe sådan nogle???

Anmeld

26. maj 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

den ide der er jeg vild med hvor kan man købe sådan nogle???

Inde på Trendsales..
Enden kan købe dem færdig lavet eller også være kreativ selv

Anmeld

26. maj 2010

Soap

Altså syns sommer fugle og blomster høre til på væggen men hvad med en hinkerude eller fod spor af enten menneske eller hund, kat eller større dyr ?

Anmeld

26. maj 2010

Anonym trådstarter

Soap skriver:

Altså syns sommer fugle og blomster høre til på væggen men hvad med en hinkerude eller fod spor af enten menneske eller hund, kat eller større dyr ?

Kan kun lave mindre ting da jeg laver dem selv i hånden.

Men er lidt i tvivl ang de små blomster med sommerfugle om det ville se for rodet ud når der kommer nogle stykker ..

Anmeld

26. maj 2010

wamse

Jeg ville have dem i de sorte blomster, men jeg ville have dem noget større end dem du har.  Altså så det bliver nogle få store sorte blomster.

Anmeld

26. maj 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg ville have dem i de sorte blomster, men jeg ville have dem noget større end dem du har.  Altså så det bliver nogle få store sorte blomster.

Kan godt se hva du mener

Men kan kun lave dem i A4 str. Og den som der kun ligger en af kan der være to på arket af.

Anmeld

26. maj 2010

wamse

Anonym skriver:

Kan godt se hva du mener

Men kan kun lave dem i A4 str. Og den som der kun ligger en af kan der være to på arket af.

Ok, så ville jeg tage de største sorte blomster og nogle lidt mindre spredet omkring på gulvet. jeg ville ikke blande med farver eller figurer, da jeg tror det bliver for rodet at se på Synes det er en rigtig god idé du har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.