Morgengaven til Peter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

iln

Så har jeg brug for hjælp igen tøser.

Jeg vil jo gerne give Peter en,  morgengave, og jeg ved at hans største ønske er at få lov til at køre en ferrari. Man kan få en tur hvor en prof. racerkører kører til lidt over 1000 kr. Men skal han køre selv er vi oppe på ca. 4000 kr. Synes det er mange penge men ved, at han vil blive helt vild.

Hvad ville I vælge og vil I overhovedet kunne finde på at give sådan en gave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

TbCp

iln skriver:

Jeg vil jo gerne give Peter en,  morgengave, og jeg ved at hans største ønske er at få lov til at køre en ferrari. Man kan få en tur hvor en prof. racerkører kører til lidt over 1000 kr. Men skal han køre selv er vi oppe på ca. 4000 kr. Synes det er mange penge men ved, at han vil blive helt vild.

Jeg synes jeg har hørt noget med, at hvis de skal køre den selv, er der en ret høj forsikring på.... i tilfælde af at det går galt....
Jeg ville vælge at han kunne få en tur, hvor en anden kørte.... selvom jeg ved at Carsten synes det var meget sjovere at køre den selv... men jeg er bare SÅ bange for at der skal ske ham noget, så tænker at det er bedre med en der er vant til at køre den

Nu gav vi ikke hinanden morgengave, men jeg tror jeg havde valgt et ur f.eks. eller andet i den stil som han kunne bruge hver dag.

Nej jeg ved det ikke... jeg er så dårlig til at finde på sådan noget 

Anmeld

26. maj 2010

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

jeg ville vælge at en anden skulle køre, så kommer der rigtig sus i sejlene...

Anmeld

26. maj 2010

anna-jonas

Ja, helt klart...............Tom K. skal gi' ham en ordentlig tur............Wruuum. Tror han bliver ellevild uanset om han selv får lov til at køre, eller bli'r kørt. Det er jo nok også fedt, at tale med en kender.

Anmeld

26. maj 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Ja, helt klart...............Tom K. skal gi' ham en ordentlig tur............Wruuum. Tror han bliver ellevild uanset om han selv får lov til at køre, eller bli'r kørt. Det er jo nok også fedt, at tale med en kender.

Bare ikke sikkert Tom K. vil køre en Ferrari. Han ville nok køre i en af hans Audi'er......

Anmeld

26. maj 2010

Vinker

Synes det er en fed ide med en tur i en Ferrari, men jeg ville nok lade en prof. køre den så han rigtig kunne få noget pedal og så chancen for at der sker noget er minimeret.

Derudover ville jeg nok også finde en lidt personlig gave til ham, men hvad ved jeg ikke helt. Det er bare så svært sådan noget!

Anmeld

26. maj 2010

anna-jonas

Vinker skriver:

Bare ikke sikkert Tom K. vil køre en Ferrari. Han ville nok køre i en af hans Audi'er......

Tjaaa.............hva' ved jeg også lige om det...........

Anmeld

28. maj 2010

susan82

Det er da en god gave!!! Det ville også være Martins største ønske

Jeg har kun hørt at det er mindst lige så fedt at det er en anden som kører. Jeg ville tage den hvor en anden kører, og med den gave, så er der ingen tvivl om at manden bliver super lykkelig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.