Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er SIKKER på at vi skal lege på lørdag Det blir såååå hyggeligt..
Også snupper vi dig lige i IKEA på fredag (den RIGTIGE Ikea ) også er den sag klaret.
Hun skal NOK komme det er jeg sikker på og som JM sagde, så er 40+6 på lørdag og der er hun på vagt og det hele. og den 29. er vi jo enige om er en super fødselsdag
Så det ER på lørdag Så naturligvis kunne hun ikke gøre noget idag da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Jeg er SIKKER på at vi skal lege på lørdag Det blir såååå hyggeligt.. Også snupper vi dig lige i IKEA på fredag (den RIGTIGE Ikea ) også er den sag klaret. Hun skal NOK komme det er jeg sikker på og som JM sagde, så er 40+6 på lørdag og der er hun på vagt og det hele. og den 29. er vi jo enige om er en super fødselsdag Så det ER på lørdag Så naturligvis kunne hun ikke gøre noget idag da
til dig! Ja den 29. er helt fin! Og vi har det jo med at genbruge fødselsdatoer i vores familie
dorthemus skriver: til dig! Ja den 29. er helt fin! Og vi har det jo med at genbruge fødselsdatoer i vores familie
Liiiiige præcis. og med alt det andet, ligger hun jo indenfor rammerne Så vi snupper bare sådan en mere...
Ja, kan du så komme i gang med den fødsel . Puuster en masse vestøv afsted til dig, og så satser vi på at det bliver lørdag. Jeg kan godt forstå hvis du er utålmodig. Jeg blev næsten helt bims af ventetiden til sidst og begyndte så småt at tvivle på om jeg nogensinde ville komme til at føde.
Vestøv til dig ---------------------------------------------------------
MariaJ skriver: Ja, kan du så komme i gang med den fødsel . Puuster en masse vestøv afsted til dig, og så satser vi på at det bliver lørdag. Jeg kan godt forstå hvis du er utålmodig. Jeg blev næsten helt bims af ventetiden til sidst og begyndte så småt at tvivle på om jeg nogensinde ville komme til at føde. Vestøv til dig ---------------------------------------------------------
Verdens første kvinde der er gravid for evigt ...uhhh en skrækkelig tanke
dorthemus skriver: Verdens første kvinde der er gravid for evigt ...uhhh en skrækkelig tanke
Ja, jeg forsøgte også at berolige mig selv med, at det havde man trods alt aldrig hørt om før...
Håber Runa kommer ud til sin mor snart
MariaJ skriver: Ja, jeg forsøgte også at berolige mig selv med, at det havde man trods alt aldrig hørt om før... Håber Runa kommer ud til sin mor snart
Tak
Sender lige en ordentlig omgang vestøv til dig
**********************VESTØV***********************
Jeg glæder mig sådan til at se billeder af Runa og læse din FB!!!
KH
Rosa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128