Weee paradise....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Sulajma

Haha .. elsker bare Kasper! Han er så genial!

Tammie er sgu en lille luder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

twinboys

Smiler he he så røg Julie i svinget...

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Smiler he he så røg Julie i svinget...

Ja det gjorde hun sq...

Anmeld

26. maj 2010

Valle81

Sulajma skriver:

Haha .. elsker bare Kasper! Han er så genial!

Tammie er sgu en lille luder

he he:0)

Jeg ved ikke lige om luder - meget grimt ord:0) Men en player - lidt i stil med Peter - men Peter han står sku da ved at han er nem at frsite har en rygrad som en regnorm når det kommer til piger osv - men Tammi - hun spiller sku bare uskyldig og skylder skylden på andre og er helt blank.

Casper - ahhh, synes han er lidt af en wuss ( staves?? ) sådan lidt tudefjæs pivskid og sådan:0)

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Jeg ved ikke lige om luder - meget grimt ord:0) Men en player - lidt i stil med Peter - men Peter han står sku da ved at han er nem at frsite har en rygrad som en regnorm når det kommer til piger osv - men Tammi - hun spiller sku bare uskyldig og skylder skylden på andre og er helt blank.

Casper - ahhh, synes han er lidt af en wuss ( staves?? ) sådan lidt tudefjæs pivskid og sådan:0)

Han var meget nederen igår... Det bliver han jo hver gang de drikker...

Anmeld

26. maj 2010

betski

Valle81 skriver:

hehe ja casper er sq ikke meget mand i. Dårlig taktiker - synes han er blevet båret gennem PH. Så ud med ham

Anmeld

26. maj 2010

saxa

MoarJ skriver:

Han var meget nederen igår... Det bliver han jo hver gang de drikker...

ÅRHH.. Er han ikke meget nederen hele tiden..

Sådan lidt kedelig-kostbar-vil bestemme-type?

Anmeld

26. maj 2010

line melias mor

saxi skriver:

ÅRHH.. Er han ikke meget nederen hele tiden..

Sådan lidt kedelig-kostbar-vil bestemme-type?

lige mine ord. syntes bestemt ikke der er noget attraktivt ved hamlæste også ham og tammie er kærester efter de kom hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.