Vi er så heldige at her i Brønshøj/Vanløse kan man hele 3 steder komem til åbent hus og snakke med sundhedsplejsker og det er fra tirsdag - torsdag.
Jeg var så i åbent hus ved Brønshøj torv i dag, for at får J vejet, snakke mad og skrigeri. For nu ville jeg gerne hører om hvilken tegn der var på for meget mad (MME), hvor meget han må spise og om hvorfor han måske skriger så meget.
Hun sagde så at når han ikk var større, skulle jeg bare give ham den mængde mad som han gerne ville ha, for han ville enten gylpe det op eller få hård mave af for meget mad. Han har ingen problemer med maven hverken med at komme af med noget eller det jeg troede han havde haft fra start af.

Det viser sig nemlig at grundet måden han er blevet født på( hurtigt) så kan der godt sætte sig noget fast i nakken og det viser sig at det har der sikkert hos J. For hun spurgte og han havde en farvoritside og jeg sagde ja, har bare ikk registret hvilken. Hun ligger ham på maven og kan se han er ved at få fladt baghovedet i venstre side. Hun ville så tjekke om der nu var noget med nakken, nu hvor han skriger så meget. Det viser sig så at han bare ikk vil kigge til højre, hun prøvede så at tage hans hovedet og dreje det til højre. Det ville ha squ ikk være med til, han spændte i kroppen. Så han skal forbi en kriopraktor og få det lavet. TYPISK.
Men jeg VED at hun har ret det gav så meget mening hos hende og især nu, for han har grædt endnu merre i dag end han har gjort længe. Jeg prøvede også da han sad hos mig (billedet nr. 2) han vil gerne hele tiden kigge til venstre og vis jeg fik hans opmærksomhed kiggede han kun på mig til lige ud, idet jeg gik til højre ville han ikk mere.
Så vi skal ha bestilt tid hos en her på fredag efter vi har været til lægen.
Han er vokset fint siden 10 maj (4550g) nu vejer han 4890gr mors store dreng.
C kom ind til os i nat, og IGEN møvede hun sin far, jeg fik taget dette billedet i morges.
J kan holde hovedet flot nu og J sidder lige og feder den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld