DUM - Natasja, hvor stor en egoist har man lov at være!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Baby2010/2013

..."Vi vil stoppe med at ryge"... "vores søn har godt nok astma, men jeg tror ikke det skader min søn eller fosteret, det siger de bare for at skræmme os"...nej nej nej, så dum og selvoptaget kan man bare ikke være

DINE BØRN VÆLGER IKKE SELV

undskyld, skulle bare lige ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Valle81

BabyHope<3 skriver:

..."Vi vil stoppe med at ryge"... "vores søn har godt nok astma, men jeg tror ikke det skader min søn eller fosteret, det siger de bare for at skræmme os"...nej nej nej, så dum og selvoptaget kan man bare ikke være

Jamen jeg er også i chock - så sidder hun bare der i sofaen og bitcher. Rejs dig for fanden og leg med din søn gå en tur eller et eller andet for at tænke på noget andet end de skide smøger:0)

Ej - hold kæft hun er rædderlig!!!!

Anmeld

25. maj 2010

Meilby

Sidder lige og tænker fuldstændig det samme, kan blive så arrig over sådan en som hende, hun tænker jo udelukkende på sig selv!

Anmeld

25. maj 2010

Baby2010/2013

Valle81 skriver:

Jamen jeg er også i chock - så sidder hun bare der i sofaen og bitcher. Rejs dig for fanden og leg med din søn gå en tur eller et eller andet for at tænke på noget andet end de skide smøger:0)

Ej - hold kæft hun er rædderlig!!!!

Jeg blev også bare så utrolig arrig! Hvad sker der for folk som dem... De vælger åbenbart deres egne behov før deres børns!!

Anmeld

25. maj 2010

Silvermist1

BabyHope<3 skriver:

Så er vi enige. Chok  At ryge er jo aldrig en god ting, men at fyre sådan en dum kommentar ud, det er fuldstændig latterligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.