Nogen der kan hjælpe, og se hvad det er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

nilletøz

Som jeg har nævnt i et tidligere indlæg har min søn haft ondt i sine dumme bisser

Og der er så kommet de her knopper ud af det, ved ikke helt om det bare er tandknopper, eller om det er noget andet...

Det ligner små bumser, de er hvide inde i, men virker ikke til at gøre ondt, dog tror jeg de klør en del...

Har tænkt mig at ringe til lægen i morgen og få en tid, men vil ikke virke som en pyldre mor....

Knus nilletøz
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Pige2009

Jeg kan ikke fortælle dig, hvad det er, men Laura har haft noget lignende. Men så snart hendes to tænder i undermunden tittede frem og savlet var væk, gik knopperne også væk. Jeg regner bare med at knopperne var pga. den konstante savlen, som gjorde huden våd

Men jeg synes da du skal ringe til lægen uanset hvad...

K.h. Linda

Anmeld

25. maj 2010

Mira0911

Sådan noget havde min datter også.. Gjorde ikke noget ved det...

Anmeld

25. maj 2010

nilletøz

Baagøe skriver:

Jeg kan ikke fortælle dig, hvad det er, men Laura har haft noget lignende. Men så snart hendes to tænder i undermunden tittede frem og savlet var væk, gik knopperne også væk. Jeg regner bare med at knopperne var pga. den konstante savlen, som gjorde huden våd

Men jeg synes da du skal ringe til lægen uanset hvad...

K.h. Linda

Tak for dit svar, men tror også det er pga tænder og MEGET savl!

Men ja jeg ringer til lægen i morgen, når han åbner, heller få det tjekket, hvis det nu er noget der smitter... Det vil jo ikke være smart...

De ligner bare små bitte små bumser, som snart spænger, men der sker intet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.