Sidste middag alene i laaaang tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Ansemusen

Så daffer vi afsted til Blue Elephant for at nyde vores sidste kærestemiddag alene i lang tid  Bliver jo sat igang imorgen, hvis ikke ellers der sker noget i løbet af aftenen natten.

Min dejlige kæreste og jeg har været sammen i 9 år imorgen  men fejrer det i dag, da jeg jo gerne skulle ligge med veer imorgen  Havde aldrig forestillet mig, at vi skulle sidde på en restaurant 13 dage over terminen, hihi - men super dejligt at vi kan fejre vores 9 år lange og dejlige forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

NaFe

Rigtig rigtig god kærestemiddag til jer..nyd det endelig..hihi

og rigtig meget held og lykke med imorgen selvfølgelig...det er da så sandelig os på tide..13 dager over tid..puha..

knus natasja

Anmeld

25. maj 2010

mor_sabina

Ansemusen skriver:

Så daffer vi afsted til Blue Elephant for at nyde vores sidste kærestemiddag alene i lang tid  Bliver jo sat igang imorgen, hvis ikke ellers der sker noget i løbet af aftenen natten.

Min dejlige kæreste og jeg har været sammen i 9 år imorgen  men fejrer det i dag, da jeg jo gerne skulle ligge med veer imorgen  Havde aldrig forestillet mig, at vi skulle sidde på en restaurant 13 dage over terminen, hihi - men super dejligt at vi kan fejre vores 9 år lange og dejlige forhold

Stort tillykke med dagen og tillykke på forskud med den lille dreng
Er så spændt på at høre om det hele

Held og lykke og ikke midst rigtig god arbejdslyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.