Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så daffer vi afsted til Blue Elephant for at nyde vores sidste kærestemiddag alene i lang tid Bliver jo sat igang imorgen, hvis ikke ellers der sker noget i løbet af aftenen natten.Min dejlige kæreste og jeg har været sammen i 9 år imorgen men fejrer det i dag, da jeg jo gerne skulle ligge med veer imorgen Havde aldrig forestillet mig, at vi skulle sidde på en restaurant 13 dage over terminen, hihi - men super dejligt at vi kan fejre vores 9 år lange og dejlige forhold
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtig rigtig god kærestemiddag til jer..nyd det endelig..hihi
og rigtig meget held og lykke med imorgen selvfølgelig...det er da så sandelig os på tide..13 dager over tid..puha..
knus natasja
Ansemusen skriver: Så daffer vi afsted til Blue Elephant for at nyde vores sidste kærestemiddag alene i lang tid Bliver jo sat igang imorgen, hvis ikke ellers der sker noget i løbet af aftenen natten.Min dejlige kæreste og jeg har været sammen i 9 år imorgen men fejrer det i dag, da jeg jo gerne skulle ligge med veer imorgen Havde aldrig forestillet mig, at vi skulle sidde på en restaurant 13 dage over terminen, hihi - men super dejligt at vi kan fejre vores 9 år lange og dejlige forhold
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128