Jeg er lidt forvirret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

JCT

Hej alle

Jeg er lidt i tvivl, jeg har haft en kæreste i 3 ½ år nu. Min menstruation er meget regelmæssig. De sidste 4 måneder, har den kommet præcis d. 21 hver måned. Jeg får altid min æggeløsning 14 dage efter min menstruation, og jeg ved altid hvornår jeg har den. Mig og min kæreste havde ubeskyttet sex, da jeg havde min æggeløsning (fandt jeg ud af efter). Siden da, har jeg haft utrolig meget smerte, har flere gange været i tvivl om at jeg har været gravid, men denne gang er symptomerne stærke. Jeg har kvalme (denne weekend har jeg ikke bestilt andet) og det er simpelthen hele tiden. Ondt i maven, svimmelhed, ømme bryster, træthed. Og min menstruation er endnu ikke kommet. Den plejer at komme nu, og er nu gået 4 dage over tiden.  Idag tog jeg 2 graviditets teste, og de testede begge to negative. Men jeg er stadig i tvivl, og jeg har ikke haft nogen tegn på menstruation overhovedet, som jeg plejer. 

Er der sket for nogen af jer før, hvor I senere hen er testet positive?

Håber på svar.

Mvh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

mettenoah

Præsis det samme hos mig... jeg testede først positiv, da jeg var gået 9 dage over... vildt frustrerende... men kæmpe lykke ved de 2 streger sender noget hormonstøv til dig...

Anmeld

25. maj 2010

JCT

Ej hvor dejligt.

Jeg har bare de symptomer, som er mest normale.
Og kvalmen er der hele tiden. Og igår nat, lå jeg i 2 timer, og ikke kunne finde ro, pga. kvalmen.
 Har aldrig før, haft det sådan.
Blev bare rigtig trist, da der kun kom 1 streg, men mon om det er fordi jeg kun er gået 4 dage over min menstruation, eller min krop producere lav HGC hormon?

Anmeld

27. maj 2010

mistel

hej læs mit indlæg og skriv gerne igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.