Milka skriver:
jeg var jo så dum at begynde at ryge igen da pigerne var omkring et halvt år gamle – tror det var i forbindelse med et næsten uoverkommeligt tigerspring. det hjalp, men nu sidder jeg i fælden igen og jeg hader det bare! 
d. 15/6 starter jeg på champix (et rygestopmiddel) sammen med en veninde; det egentlige rygestop bliver så den første juli.
da jeg var til fest i lørdags luskede mig og min onkels kone bag et skur og røg (min far skal ikke vide jeg ryger og det skulle hendes mand heller ikke vide om hende). totalt teenage-åndssvagt!! så kommer min far gudhjælpemig gående og ser mig med en smøg i kæften og så skulle jeg nærmest stå skoleret for ham, det var simpelthen så dybt komiskt og latterligt på samme tid.
så nu gider jeg ikke det lort mere! glæder mig faktisk til at holde op 
Sådan - Du kan dælme godt!!

Jeg synes det var noget forbistret BIIIIIB, da jeg stoppede med at ryge.
Men det lykkedes mig ....jeg havde nemlig altid svoret, at jeg IKKE ville ryge når engang jeg blev gravid. Så jeg måtte holde mit løfte til mig selv (selvom jeg ikke følte mig hundrede procent parat til det ....men gør en ryger mon nogensinde det hundrede procent?!?)
Jeg har ikke røget i 3 år nu. Og jeg er SÅ GLAD for mit liv uden røg

Jeg hepper på dig. Det er lykkedes før, så du kan også igen denne gang.
Så er kunsten bare at blive ved med ikke at ryge ...og for hver dag der går uden røg, bliver det nemmere og nemmere at undvære.
Det er sundere for både bøtterne og dig (også selvom du ikke nødvendigtvis ryger i deres nærvær), med et liv uden røg. Og billigere! ...og så dufter alting bare lidt bedre

(ponpon-dans) - heja heja hey hey hey - YOU CAN DO IT !!!!!

Anmeld