slut, prut, finale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Milka

jeg var jo så dum at begynde at ryge igen da pigerne var omkring et halvt år gamle – tror det var i forbindelse med et næsten uoverkommeligt tigerspring. det hjalp, men nu sidder jeg i fælden igen og jeg hader det bare!

d. 15/6 starter jeg på champix (et rygestopmiddel) sammen med en veninde; det egentlige rygestop bliver så den første juli.

da jeg var til fest i lørdags luskede mig og min onkels kone bag et skur og røg (min far skal ikke vide jeg ryger og det skulle hendes mand heller ikke vide om hende). totalt teenage-åndssvagt!! så kommer min far gudhjælpemig gående og ser mig med en smøg i kæften og så skulle jeg nærmest stå skoleret for ham, det var simpelthen så dybt komiskt og latterligt på samme tid.

så nu gider jeg ikke det lort mere! glæder mig faktisk til at holde op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

oo

for djævelen mand! nu har jeg aldrig røget, så jeg kan slet ikke sætte mig ind i afhængigheden, men første gang vi skulle besøge Sørens familie i Jylland, åd han grannåle da vi gik fra bussen og hjem til hans mor fordi hun ikke måtte vide det

han er også igang med rygestop og skal jo nedtrappe mega mega langsomt pga hans tarmsygdom, så han har researchet sig frem til at han kan udskifte smøgerne en efter en med skrå. det går faktisk ret godt, men han sagde til min mor i weekenden at når jeg skal føde, står han og pulser sin sidste smøg helt febrilsk mens hovedet kommer ud

held og lykke med rygestoppet!!

Anmeld

25. maj 2010

Skouboe

Milka skriver:

jeg var jo så dum at begynde at ryge igen da pigerne var omkring et halvt år gamle – tror det var i forbindelse med et næsten uoverkommeligt tigerspring. det hjalp, men nu sidder jeg i fælden igen og jeg hader det bare!

d. 15/6 starter jeg på champix (et rygestopmiddel) sammen med en veninde; det egentlige rygestop bliver så den første juli.

da jeg var til fest i lørdags luskede mig og min onkels kone bag et skur og røg (min far skal ikke vide jeg ryger og det skulle hendes mand heller ikke vide om hende). totalt teenage-åndssvagt!! så kommer min far gudhjælpemig gående og ser mig med en smøg i kæften og så skulle jeg nærmest stå skoleret for ham, det var simpelthen så dybt komiskt og latterligt på samme tid.

Champix er en fantastisk opfindelse - jeg er sikker på at det hjælper dig lige så meget som det hjalp mig

Anmeld

25. maj 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

Sådan - Du kan dælme godt!!   

Jeg synes det var noget forbistret BIIIIIB, da jeg stoppede med at ryge.
Men det lykkedes mig ....jeg havde nemlig altid svoret, at jeg IKKE ville ryge når engang jeg blev gravid. Så jeg måtte holde mit løfte til mig selv (selvom jeg ikke følte mig hundrede procent parat til det ....men gør en ryger mon nogensinde det hundrede procent?!?)

Jeg har ikke røget i 3 år nu. Og jeg er SÅ GLAD for mit liv uden røg  

Jeg hepper på dig. Det er lykkedes før, så du kan også igen denne gang.
Så er kunsten bare at blive ved med ikke at ryge ...og for hver dag der går uden røg, bliver det nemmere og nemmere at undvære.
Det er sundere for både bøtterne og dig (også selvom du ikke nødvendigtvis ryger i deres nærvær), med et liv uden røg. Og billigere! ...og så dufter alting bare lidt bedre   

(ponpon-dans) - heja heja hey hey hey -  YOU CAN DO IT !!!!!   

Anmeld

25. maj 2010

Vinker

Milka skriver:

Selvfølgelig skulle din far lige opdage dig - Måske dét var sparket til at du nu er klar til igen at holde op.... Hva er det man siger: Det er ikke så skidt, at det ikke er godt for noget ;)

Håber for dig at du kommer af med den vamle vane for din og pigernes skyld. Fordi din krop vil takke dig og fordi dine piger blir belønnet med at deres mor forhåbentlig lever det længere.

God kamp!

Anmeld

25. maj 2010

lion

Jeg krydser fingre for at du kan stoppe igen.

Fortæl lige hvordan det går med det champix, for manden her må godt stoppe igen.

Anmeld

25. maj 2010

anna-jonas

Fandme en god beslutning, Camilla.............. Jeg hepper på dig. For når jeg kan, så kan du også..............

Anmeld

25. maj 2010

Milka

Skouboe skriver:

Champix er en fantastisk opfindelse - jeg er sikker på at det hjælper dig lige så meget som det hjalp mig

oplevede du bivirkninger ved champix? kvalme osv

Anmeld

25. maj 2010

Milka

lion skriver:

Jeg krydser fingre for at du kan stoppe igen.

Fortæl lige hvordan det går med det champix, for manden her må godt stoppe igen.

skal nok holde jer opdateret herinde

Anmeld

25. maj 2010

Skouboe

Milka skriver:

oplevede du bivirkninger ved champix? kvalme osv

Ja, jeg fik lidt kvalme og tør mund, men det var ikke så slemt. En positiv ting ved kvalme er at man ikke har så meget lyst til at ryge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.