baby nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

line melias mor

hej piger vi har snakket om at få nummer to. pt er vores datter et halvt år og vi har regnet frem til at vi vil begynde til vinter så det passer med mine studier er overstået næste år(mangler et år)

der vil vores datter så være omkring 2 år et par måneder til eller fra. så var mit spørgsmål hvad i har af erfaringer med at få nummer to inden for et år eller to efter den første. tænker hvordan jeres første barn har reageret og om der var nogle ulemper eller fordele ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

mortil(nichlasogmathias)

hej smukke vores er der 21 mdr imellem og det syntes jeg kun er dejligt.. nichlas er lidt jaloux, men det er bare når jeg ammer og han er træt og vil ligge hos mor.. tror de får en del glæde af hinanden senere... det er dejligt med børn så tæt på hinanden, i hvert fald indtil videre..knus

Anmeld

25. maj 2010

line melias mor

mortil(nichlasogmathias) skriver:

hej smukke vores er der 21 mdr imellem og det syntes jeg kun er dejligt.. nichlas er lidt jaloux, men det er bare når jeg ammer og han er træt og vil ligge hos mor.. tror de får en del glæde af hinanden senere... det er dejligt med børn så tæt på hinanden, i hvert fald indtil videre..knus

hej smukke. ja tænkte også mest på dig da vi snakkede om at få nummer to. ved du har været glad for det. er bare så glad for du har fået dine to drenge  og så må vi snart ses

Anmeld

26. maj 2010

mortil(nichlasogmathias)

line melias mor skriver:

hej smukke. ja tænkte også mest på dig da vi snakkede om at få nummer to. ved du har været glad for det. er bare så glad for du har fået dine to drenge  og så må vi snart ses

ja vi må, snakkede med din mor til vi rocker, hun er stolt af dig...

Anmeld

26. maj 2010

line melias mor

ja vi må, snakkede med din mor til vi rocker, hun er stolt af dig...

hihi ja det er dejligt hun er også stolt af dig. sun syntes bare du er fantastisk. hører fie bor hos jer det må da være hårdt med tre i huset samtidig med mn skal pleje sig selv og sit forhold

Anmeld

26. maj 2010

mortil(nichlasogmathias)

det er nu nemt nok med hende, det sværeste er nu hva hun skal have lov til og ikke lov til ,af hensyn til fester og drenge, kan jo huske os dengang, he he.. hun har haft godt af at bo hos os, hun skulle bare væk fra galhuset derhjemme også træder storesøster selvfølgelig til.. min mor er ved at blive skilt også kan de starte på en ny hende og vores mor..

Anmeld

26. maj 2010

line melias mor

det er nu nemt nok med hende, det sværeste er nu hva hun skal have lov til og ikke lov til ,af hensyn til fester og drenge, kan jo huske os dengang, he he.. hun har haft godt af at bo hos os, hun skulle bare væk fra galhuset derhjemme også træder storesøster selvfølgelig til.. min mor er ved at blive skilt også kan de starte på en ny hende og vores mor..

åhhh smukke du er bare en fantastisk storesøster for hende. men kn sagtens følge dig ville ha gjort præcis det samme hvis det var mine brødre haha jeg husker os alt for godt vores vilde tider men det gik jo godt i sidste ende. heldigvis da for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.