grøn afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Happy

Min skønne datter på 4 uger har manage gange afføring om dagen så det er ikke noget problem men nogen gange er halvdelen af afføring grøn og nogen gange det hele (sjældent). Hun bliver ammet og får kun erstatning hvis der ikke lige er nok i brysterne en aften.

Er det meget normalt at affæringen kan være grøn istedet for remolade en gang imellem - eller begge farver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Mumto3

Super normalt!!! Det kommer an på hvor hurtigt det kommer gennemsystemt. Grøn farve =  hurtig gennemgang

Anmeld

25. maj 2010

Nanna444

Jeg fik at vide af min SP at afførring kan blive lidt grønlig hvis baby har tendens til kun at tage den tyndere "formælk" og ikke så meget at den tykke mælk som kommer efter formælken. ( feks hvis du skifter bryst for hurtigt )

Men som udgangspunkt, ja så fik vi også at vide at det er helt normalt så længe baby bare er glad og veltilpas

Anmeld

25. maj 2010

Karo

Happy skriver:

Min skønne datter på 4 uger har manage gange afføring om dagen så det er ikke noget problem men nogen gange er halvdelen af afføring grøn og nogen gange det hele (sjældent). Hun bliver ammet og får kun erstatning hvis der ikke lige er nok i brysterne en aften.

Er det meget normalt at affæringen kan være grøn istedet for remolade en gang imellem - eller begge farver?

Ja det er ganske normalt.

Jeg fik atvide at de handler om de forskellige bakterier de små får i tarmene. Nogle bakterier gør afføringen grøn mens andre gør den rød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.