Hvornår begyndte I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Nanna444

Hej med jer.

Hvornår begyndte I at børste tænder på jeres små, søde børn ? Og hvordan bar I jer ad ?

Her i huset har vi en lille mand med to små tænder og vi er begyndt at give ham en blød babytandbørste som han så kan sidde med selv et par gange om dagen.

Desuden har jeg hørt at man ikke bør give småbørn tandpasta før de kan spytte ud Hvad siger I, alle I skønne mødre ?

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nanna444 skriver:

Hej med jer.

Hvornår begyndte I at børste tænder på jeres små, søde børn ? Og hvordan bar I jer ad ?

Her i huset har vi en lille mand med to små tænder og vi er begyndt at give ham en blød babytandbørste som han så kan sidde med selv et par gange om dagen.

Desuden har jeg hørt at man ikke bør give småbørn tandpasta før de kan spytte ud Hvad siger I, alle I skønne mødre ?

Knus Nanna

Her begyndte vi, at børste tænder så snart, at vi kunne se den første tand - morgen og aften  Derudover har de selv også fået lov til, at sidde med tandbørsten efter, at de havde fået børstet tænder.

Vi bruger tandpasta for de helt små. Der er meget forskellige holdninger til om man skal bruge tandpasta eller ej, men vi har valgt, at følge børnetandlægens råd

Kh. Katja

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

Vi har børstet fra den første tand kom op og har altid brugt tandpasta.

Vi startede med børnetandpasta, men nu bruger hun zendium ligesom sin far

Anmeld

25. maj 2010

BinaMor

jeg begyndte allerede ved gummerne en smule. jeg gav lidt pasta på. kun en micro spids. først børster jeg bisserne. så må hun selv hvis hun har lyst. vi har ingen tandbørste kamp. heldigvis.

hun er 2 år nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.