Jubiiii!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Barbamama

Ja Casper og jeg skulle have været til Vi rocker i lørdags men det kom vi jo ikke lige og jeg havde glædet mig SÅ meget til at høre Dizzy Mizz Lizzy. Så læste jeg på tekst-tv at de holder en koncert i den fynske landsby til august. Jeg gik helt ipanik og skyndte mig på nettet og NU har jeg købt en billet. FUCK jeg glæder mig!!!! Er der andre der skal derud???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ja Casper og jeg skulle have været til Vi rocker i lørdags men det kom vi jo ikke lige og jeg havde glædet mig SÅ meget til at høre Dizzy Mizz Lizzy. Så læste jeg på tekst-tv at de holder en koncert i den fynske landsby til august. Jeg gik helt ipanik og skyndte mig på nettet og NU har jeg købt en billet. FUCK jeg glæder mig!!!! Er der andre der skal derud???

Hvornår i august er det?

Det var da en overvejelse værd!

Anmeld

25. maj 2010

Vinker

michella80 skriver:

Nøøøj den koncert gad jeg skisme også gerne til. FEDT du har købt billet for ja gu ska du da afsted nu du ikke kom det i lørdags......

Hils Tim C!

Anmeld

26. maj 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hvornår i august er det?

Det var da en overvejelse værd!

D. 21.

Anmeld

26. maj 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Nøøøj den koncert gad jeg skisme også gerne til. FEDT du har købt billet for ja gu ska du da afsted nu du ikke kom det i lørdags......

Hils Tim C!

Jeg skal prøve. he he

Anmeld

26. maj 2010

Ni-ko-li-ne

fedest! det fortjener i sgu

Anmeld

26. maj 2010

TbCp

michella80 skriver:

D. 21.

Bum bum bum..... Liva har fødselsdag d. 24. så tror det bliver en fødselsdags weekend..... nej det må jeg altså lige se på, gad vildt godt høre dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.