Kender i det, når ens lille baby pludselig er en stor dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

mettenoah

Jeg synes tiden går alt alt for hurtig... Noah er nu 1½, og siger allerede flere ord.. hvor bliver tiden af...
Skælder mig selv ud hver gang jeg har tænkt... hvor blir det dejligt når han kan sidde selv, hvor blir det skønt, når han kan spise selv, hvor vidunderligt når han selv kan gå og snakke.
Nu kan han det hele, og man helt glemmer helt at leve i nuet.
Før jeg for set mig om, skal han flytte hjemme fra.

Ville nok ikke noget specielt med dette indlæg, dog en lille reminder om, at man skal leve og elske nuet.

Go´dag til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

XXSS

Sikke nogle dejlige billeder  Jeg har det på samme måde - vores er 16 mdr. og fra dag til dag virker hun større.. Havde også tanken omkring at nu kunne hun endelig sidde, så gå, så spise m.m. Men ja tiden flyver afsted vi må huske at nyde det inden de bliver små eller bare teenagere og vil raserere hele huset

Anmeld

25. maj 2010

Mum33

Jeg har også en lille Noah på 1½ og kan sagtens følge dig. Han er bare blvet stor, dejlig og stædig

Anmeld

25. maj 2010

Silvermist1

Nøj hvor en dejlig dreng du har, han er bare super charmerende !

Jeg kender ikke det, når éns lille baby pludselig er blevet en stor dreng, men jeg kender det, når éns små babyer pludselig er blevet nogle store piger

Ja det er helt utroligt hvor tiden dog flyver afsted. Jeg synes at det er så kort tid siden jeg testede positivt, da jeg ventede min ældste pige Isabella. Nu er hun snart 3 år og min yngste pige Victoria 8 måneder gammel. Det er vildt...!

Hvis jeg går 12 år tilbage, så ville jeg aldrig have troet at jeg ville få lov til at blive så heldig, som jeg er i dag. Ja livet kan godt nok overraske én. Heldigvis

Anmeld

25. maj 2010

Nanna444

Sikke en sød lille Noah du har

Ja, kender også godt det der med tiden. Den løber jo nærmest fra een, når man har små børn. Jeg har også en lille Noah og han har lige lært at sidde selv, og allerede nu kan jeg nærmest blive helt sørgmodig ved tanken om at han en dag ikke længere har brug for mig i samme grad som nu ( hehehe )

Må hele tiden minde mig selv om at noget af det bedste man kan give sine børn er rødder og vinger - også selvom det med de vinger til tider er lidt svært at klare for moar

Knus fra Nanna

Anmeld

27. maj 2010

Tina

Han er da en lille charmetrold.

Ja har tænkt det samme så mange gange: at nu skulle jeg nyde nuet, men har så alligevel set lidt frem til at Sebastian kunne det ene og det andet og ikke var så afhængig af mig

Og nu hvor han med sine knap 2 år kan så meget af det og nogle gange helst vil lege lidt alene, begynder jeg straks at drømme om en ny lille guldklump, der kan stjæle alt min tid

Anmeld

27. maj 2010

klmf

Jeg har nok haft det lidt anderledes... Nogle gange ville jeg ønske jeg kunne stoppe tiden og for altid have den her ufattelig dejlige, bløde, charmerende lille bassemand, der fuldstændig er rendt med sin mors hjerte

Anmeld

27. maj 2010

4kløver

Ja jeg kender også til det min den store er 16år puha så det  vare ikke længe før hun flytter hjemmefra og måske selv får børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.