Bøvser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

TbCp

Ahhh mand en dum vane Liva har fået....

Hver gang hun har taget en tår at drikke stiller hun op med verdens største falske bøvs....

Gad vide om hun har en far der bøvser lige rigelig meget...

Håber virkelig kun det er herhjemme hun gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

oo

HAHAHAHAHAAAAA! min farfar, der boede i Kina som lille, fortalte os unger at dernede betød en ordentlig bøvs tak for mad (), så min ældste lillesøster RÅbøvsede i flere år og sagde med store uskyldige øjne når hun fik skæld ud "jamen, jeg synes jo bare det smagte godt"

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

HAHAHAHAHAAAAA! min farfar, der boede i Kina som lille, fortalte os unger at dernede betød en ordentlig bøvs tak for mad (), så min ældste lillesøster RÅbøvsede i flere år og sagde med store uskyldige øjne når hun fik skæld ud "jamen, jeg synes jo bare det smagte godt"

Hahaha

Ja så må man altså gerne!

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hver gang hun har taget en tår at drikke stiller hun op med verdens største falske bøvs....

hi hi.....

ja bare det nu ikke bliver en dårlig vane...

Nikoline har fundet ud af hvad prut er.... mormor havde en pruttepude, som blev flittigt brugt og nu siger Nikoline prut, når hun prutter... hvis man ansporer hende, så anstrenger hun sig for at se om der er mere prut... hihi

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

hi hi.....

ja bare det nu ikke bliver en dårlig vane...

Nikoline har fundet ud af hvad prut er.... mormor havde en pruttepude, som blev flittigt brugt og nu siger Nikoline prut, når hun prutter... hvis man ansporer hende, så anstrenger hun sig for at se om der er mere prut... hihi

Hihihi hvor sødt

Liva tager "vores prutter" på sig.... hvis en af os slår en siger hun" Det var mig prutte"... eller "Det var bamse prutte"

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hihihi hvor sødt

Liva tager "vores prutter" på sig.... hvis en af os slår en siger hun" Det var mig prutte"... eller "Det var bamse prutte"

ha ha.... det må vi have lært Nikoline.... fnis

Anmeld

25. maj 2010

ChatH

TbCp skriver:

Ja det kan vores også finde på og vores har hinanden til at gejle stemningen op. man kan sku blive idiot af det bøvseri Men som regel er de jo bund lydige og artige når de er hos andre!

Anmeld

25. maj 2010

anna-jonas

Ha,ha,ha,ha,ha..............she's daddy's girl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.