"Supernanny"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Trolde_mor

Andre end mig der skal se supernanny her om lidt?

Syntes virkelig man lære noget af det program, man ser hvilke konsekvenser der kan være for sine handlinger, og hvordan man kan ændre på de problemer der dukker op

Elsker det program - at se børn og forældre få det bedre sammen, er skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

B&J

jaa jeg gør.... smiler det er et super program.. og så dejligt af se de kan forandre en hel familie til noget meget bedre... for nogle af de børn der er med hold da op de kan styre mor og far

Anmeld

25. maj 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

jaa jeg gør.... smiler det er et super program.. og så dejligt af se de kan forandre en hel familie til noget meget bedre... for nogle af de børn der er med hold da op de kan styre mor og far

Ja, nogle er virkelig slemme..

Bare det med sengetid, hvor der kan gå mange timer før forældrene får lov at komme i seng, fordi børnene ikke gider og så får lov til at se tv indtil de vil, eller kommer på frøjagt inden sengetid for at køre dem trætte, til kørsel i bil indtil de falder i søvn...

Men ja, er super dejligt

Anmeld

25. maj 2010

Janep

jeg ser det også. det er ikk altid jeg lii har tid men så blir det optaget

sys det er utroligt hvor der egentlig skal til.

Anmeld

25. maj 2010

B&J

LN_ mor skriver:

Ja, nogle er virkelig slemme..

Bare det med sengetid, hvor der kan gå mange timer før forældrene får lov at komme i seng, fordi børnene ikke gider og så får lov til at se tv indtil de vil, eller kommer på frøjagt inden sengetid for at køre dem trætte, til kørsel i bil indtil de falder i søvn...

Men ja, er super dejligt

jep også får man lige nogle tips med på vejen

Anmeld

25. maj 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

jep også får man lige nogle tips med på vejen

Nemlig

Er sikker på at programmet har hjulpet til at vi herhjemme kommer til at undgå nogle af de problemer vi har set de har i programmet - og det er jo skønt

Anmeld

25. maj 2010

B&J

LN_ mor skriver:

Nemlig

Er sikker på at programmet har hjulpet til at vi herhjemme kommer til at undgå nogle af de problemer vi har set de har i programmet - og det er jo skønt

smiler ja jeg varmer bare op til min dreng bliver så gammel

Anmeld

25. maj 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

smiler ja jeg varmer bare op til min dreng bliver så gammel

Griner.. min dreng er ikke født endnu, så her er det også bare opvarmning.. Men man har alle de ting man har set i programmet i baghovedet, og der håber jeg det bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.