Malou Selma 2 år<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Så blev vores datter endelig 2 år. Guuuud hvor var hun stolt. I søndags spurgte jeg hende hvem der havde fødselsdag, hvortil hun svarer: MIG. bagefter spørger jeg så hvor gammel hun bliver: 2 å.

Jeg siger til hende hverdag at jeg synes simpelthen hun er så lækker, om jeg så ikke må spise hende. Altså bide hende..... Hun siger altid JA..

Sætter samtidig nogle nye billeder ind, så kan i også se hvorfor jeg bider i hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

DatterMalou skriver:

Så blev vores datter endelig 2 år. Guuuud hvor var hun stolt. I søndags spurgte jeg hende hvem der havde fødselsdag, hvortil hun svarer: MIG. bagefter spørger jeg så hvor gammel hun bliver: 2 å.

Jeg siger til hende hverdag at jeg synes simpelthen hun er så lækker, om jeg så ikke må spise hende. Altså bide hende..... Hun siger altid JA..

Sætter samtidig nogle nye billeder ind, så kan i også se hvorfor jeg bider i hende..

endnu en gang tillykke med din store tøs! '

jeg ved godt hvorfor du bider;0) men jeg glæder mig til at se de nye billeder!

Anmeld

25. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

ka-ri-na skriver:

endnu en gang tillykke med din store tøs! '

jeg ved godt hvorfor du bider;0) men jeg glæder mig til at se de nye billeder!

Hihi folk de siger altid at jeg skal passe på at hun ikke bider andre. Men jeg siger man kun må bide når man elsker nogen. Så hun bider kun mig og min far, og selvfølgelig også sin egen far.

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

DatterMalou skriver:

Hihi folk de siger altid at jeg skal passe på at hun ikke bider andre. Men jeg siger man kun må bide når man elsker nogen. Så hun bider kun mig og min far, og selvfølgelig også sin egen far.

ha ha... herligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.