jer med mere end 2,6 barn eller planer herom... se her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

ChatH

ka-ri-na skriver:

https://www.baby.dk/debat/50460pi1/ordet-er-frit/se-hvad-i-mister---de-nye-regler-om-boernefamilieydelsen---.aspx

Så det også lige. man må sku da håbe der snart kommer ny regering. ellers akl verden da nok gå under uden børn!!!!

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Så det også lige. man må sku da håbe der snart kommer ny regering. ellers akl verden da nok gå under uden børn!!!!

tjaeeeeehhh.... det er ikke lige min form for logik de fører....

Anmeld

25. maj 2010

ChatH

ka-ri-na skriver:

tjaeeeeehhh.... det er ikke lige min form for logik de fører....

Tror satme ikke der er nogen logik hos dem. HOLD da kæft. man skal da være glad for at man ikke har indregnet pengene i ens budget.

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Tror satme ikke der er nogen logik hos dem. HOLD da kæft. man skal da være glad for at man ikke har indregnet pengene i ens budget.

ja, så skal man i alt fald til at regne om med lynets hast!

Anmeld

25. maj 2010

Ida.

og os der har en idé om at få en 3'er i 2013!!!

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

og os der har en idé om at få en 3'er i 2013!!!

men hvem ved, hvis vi skifter regering, om det så ændres igen:0) man har lov at håbe!

Anmeld

25. maj 2010

Ida.

ka-ri-na skriver:

men hvem ved, hvis vi skifter regering, om det så ændres igen:0) man har lov at håbe!

Ja for pokker!!

Anmeld

25. maj 2010

Skouboe

Jeg sidder og kigger på forliget og tænker.. hvad med efterlønnen??? Vi betaler stadig for at sunde og raske ældre forlader arbejdsmarkedet som 60 år gamle fordi de hellere vil bruge tiden på noget andet...

Jeg betaler gerne til folk der er slidte og har helbredsproblemer, men der er rigtigt mange i dag, der ikke har nogen problemer, og det de har indbetalt til efterlønsordningen er jo ikke i nærheden af at dække omkostningerne. 

Desværre forholder det sig nok således at DF ikke har ret mange stemmer blandt børnefamilierne, men de stor del af de ældre stemmer på dem...

Anmeld

25. maj 2010

lion

Jeg synes det er noget total lort, pengene er ikk regnet med ind i vores forbrug. Men de er gode at have når vi skal noget ekstra, da vi ikk har så mange penge.

Jeg fik læst på tekst tv, at de over vil eller har pillet ved kunstig befrugtning at man nu skal betale fra start af, hvis der ikk er noget galt..

Så er det også lige børn man vil ha.

Her hjemme har jeg jo 2 under 3 år og lige nu får man for 2 næsten 8500, så dem med tvillinger rammer det også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.