En smule nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Vinker

Jeg ska til jobsamtale idag kl 13 hos Lidl i Varde. Kan godt mærke at jeg er ved at være godt nervøs. Den slags er jo lidt svær at komme udenom, men hvis man kan tackle nervøsiteten tror jeg nu ikke det er en helt dårlig ting (jeg vælger at tænke positivt)

Det er NU jeg ska ud og sælge mig selv og bruge alt det jeg i sidste måned lærte på det kursus. Er vildt spændt på hvordan det kommer til at gå. Om jeg kan levere varen.

MEN.... Vigtigst af alt er det at jeg kan få de rette arbejdtider og arbejdsvilkår. Det er en 25-30 timers stilling, men eftersom Lidl har åben i hverdagene fra 9 til 20 kan det jo være et vidt begreb. Krydser virkelig finger for at de kan tilbyde noget godt for mig.

Har godt nok også haft svært ved hvad tøj jeg skulle tage på. Jeg har jo været vant til at skulle have moderigtigt tøj på til samtaler og gerne være lidt ekstra vovet, men idag handler det nok lidt mere om at ligne en der kan arbejde og ikke er bange for at tage fat. Samtidelig er det nok også vigtigt at tage sig pænt ud og også afspejle hvem jeg er. Det er med at finde den rette ballance.....

Nå jeg må hellere se at blive færdig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Ida.

Pøj Pøj søde Rikke...jeg skal nok  det bedste, jeg har lært!!

Anmeld

25. maj 2010

ChatH

Vinker skriver:

Jeg ska til jobsamtale idag kl 13 hos Lidl i Varde. Kan godt mærke at jeg er ved at være godt nervøs. Den slags er jo lidt svær at komme udenom, men hvis man kan tackle nervøsiteten tror jeg nu ikke det er en helt dårlig ting (jeg vælger at tænke positivt)

Det er NU jeg ska ud og sælge mig selv og bruge alt det jeg i sidste måned lærte på det kursus. Er vildt spændt på hvordan det kommer til at gå. Om jeg kan levere varen.

MEN.... Vigtigst af alt er det at jeg kan få de rette arbejdtider og arbejdsvilkår. Det er en 25-30 timers stilling, men eftersom Lidl har åben i hverdagene fra 9 til 20 kan det jo være et vidt begreb. Krydser virkelig finger for at de kan tilbyde noget godt for mig.

Har godt nok også haft svært ved hvad tøj jeg skulle tage på. Jeg har jo været vant til at skulle have moderigtigt tøj på til samtaler og gerne være lidt ekstra vovet, men idag handler det nok lidt mere om at ligne en der kan arbejde og ikke er bange for at tage fat. Samtidelig er det nok også vigtigt at tage sig pænt ud og også afspejle hvem jeg er. Det er med at finde den rette ballance.....

Også pøj pøj herfra. jeg hvad jeg kan herhjemme. men det skal nok gå. du er jo en sej kvinde!

Knus Chatarina

Anmeld

25. maj 2010

otlitrom

Pøj pøj! Krydser for dig!

Anmeld

25. maj 2010

Skouboe

25. maj 2010

oo

krydsede fingre herfra - og må jeg liiiige tilføje, at hvis det var mig der havde en Lidl, så var du ansat på stedet

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

jeg krydser alt jeg kan for dig! hvis ikke du får jobbet, så er det fordi du er over kvalificeret!

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

Uhhh det bliver spændende... jeg krydser og krydser

Anmeld

25. maj 2010

sarahb

Stort held og lykke, u ca do it

Anmeld

25. maj 2010

Vinker

Tusind tak for alle jeres søde ord og fordi I tror på mig. Har lige skrevet et indlæg om hvordan det gik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.