Hjælp til væddemål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

6800

Ja den er med i cikelline og den er også med i bennys badekar, men er den skrevet specielt til cirkelline...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

6800

dorthemus skriver:

Har lige googlet det...ja ja har alt for meget fritid  Og den er fra Cirkeline...sorry

Ja den er med i cikelline og den er også med i bennys badekar, men er den skrevet specielt til cirkelline...?

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

Cirkeline - der er kun udpluk af den i bennys badekar

http://www.salikon.dk/benny_sangogmusik.html

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

6800 skriver:

Ja den er med i cikelline og den er også med i bennys badekar, men er den skrevet specielt til cirkelline...?

Nu har jeg søgt videre og der står at den er med i filmen Bennys Badekar fra 1971...vidste ikke at den er så gammel  Må nok bøje mig så...

Anmeld

25. maj 2010

millesofie

6800 skriver:

Min mand og jeg har lavet et væddemål om hvor sangen "Bim bam busse" stammer fra, altså hvilken børnefilm....

Håber der er nogle der kan hjælpe...

vi har begge film og det er helt klart begge film den er med i så i har begge ret

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Ih hvor er det spændende det her  Jeg kan ikke finde ud af at lægge linket ind efter flere forsøg, men man kan læse mere på google: Cirkeline fylder rundt på Information.dk...og som jeg læser det så er det i Cirkeline den kom først....men ja den er med i begge film, så I har vel begge ret

Anmeld

25. maj 2010

FrkT

Den er 100% fra Cirkeline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.