Hvornår kan man mærker at man er gravid?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.943 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

TTM

Hej alle..

Jeg er ny herinde, og er kommet herind da min kæreste og jeg er gået i "krig" med at få gjort mig gravid..

Jeg fik fjernet min spiral i onsdags, og I weekenden kunne jeg mærke en ÆL var under opsejling(det nev i venstre side), og har i dag haft meget morgenkvalme og ubehag..

Men er det overhovedet muligt??

Kan det være indbildt gravid? Eller er der nogle som er meget følsomme?

Jeg håber i ved noget mere end mig...

Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

dorthemus

ma23ma02 skriver:

Hej alle..

Jeg er ny herinde, og er kommet herind da min kæreste og jeg er gået i "krig" med at få gjort mig gravid..

Jeg fik fjernet min spiral i onsdags, og I weekenden kunne jeg mærke en ÆL var under opsejling(det nev i venstre side), og har i dag haft meget morgenkvalme og ubehag..

Marlene

Velkommen til

Jeg har altid kunnet mærke min ÆL som gav mig hedeture på den tid af måneden.

Da jeg blev insemineret kunne jeg allerede i dagene efter mærke en forandring og en murren i underlivet.Turde bare ikke rigtig tro på det eller fortælle det til nogen fordi jeg syntes det var skørt...men jeg testede positivt 14 dage efter.

Måske du kan mærke det samme

Anmeld

25. maj 2010

TTM

dorthemus skriver:

Velkommen til

Jeg har altid kunnet mærke min ÆL som gav mig hedeture på den tid af måneden.

Da jeg blev insemineret kunne jeg allerede i dagene efter mærke en forandring og en murren i underlivet.Turde bare ikke rigtig tro på det eller fortælle det til nogen fordi jeg syntes det var skørt...men jeg testede positivt 14 dage efter.

Måske du kan mærke det samme

Jo tak

Jeg håber virkelig også det er derfor jeg havde voldsom kvalme i morges... Og her op af dagen..

Jeg har ikke rigtig haft noget "murren" i maven, det havde jeg heller ikke med min datter før uge 19 mener jeg...

men kan man tidligere testes positiv? Eller er det spild af penge??

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

ma23ma02 skriver:

Jo tak

Jeg håber virkelig også det er derfor jeg havde voldsom kvalme i morges... Og her op af dagen..

Jeg har ikke rigtig haft noget "murren" i maven, det havde jeg heller ikke med min datter før uge 19 mener jeg...

men kan man tidligere testes positiv? Eller er det spild af penge??

Tror det er spild af penge...du får sikkert ikke et troværdigt resultat. Du må nok væbne dig med tålmodighed de næste par uger

Anmeld

25. maj 2010

TTM

Ja det er nok rigtigt nok... Øv, er bare ikke god til at vente

Men hvor ville det være utroligt... et nyt lille liv

Anmeld

25. maj 2010

line melias mor

Ja det er nok rigtigt nok... Øv, er bare ikke god til at vente

Men hvor ville det være utroligt... et nyt lille liv

held og lykke   

Anmeld

25. maj 2010

Muffinmus

Både og..

for det første  bør du vide at hvis du havde ÆL iu weekenden, går der ca 5-8 dages tid før et evt befrugtet æg sætter sig fast...først der er du gravid. Så du er somn sådan i hvert flad ikke gravid lige pt, men har muligvis et befrugtet æg derinde:-)

for det andet så kan du regne med graviditets lign sympsomer fler mdr efter du er holdt med prævention, det er ret normalt både at få kvalme, blive oppustet, smage jern, evt lettere ømme bryster, være lidt mere træt osv.

Men håber da for jer at den er der:-)

Anmeld

25. maj 2010

Miss.Sunshine

ma23ma02 skriver:

Hej alle..

Marlene

Kigger lige med, havde også æl i weekenden og syntes også det murrer i mit underliv og jeg har svage brystspændinger af og til.

>Tænker om jeg er kuk kuk og om det bare er fordi man så gerne vil...

Anmeld

25. maj 2010

Lotus86

Jeg tror måske for din egen skyld, at du skal slå koldt vand i blodet det er meeeget normalt at få samtlige graviditetssymptomer efter man ikke længere bruger prævention. Jeg kunne heller ikke lade være med at tænke og tro/håbe en hel masse her de første to mdr. Men selvfølgelig er der jo nogle der er heldige i første forsøg, så krydsede fingre herfra

Anmeld

26. maj 2010

TTM

Ja så tror jeg bare jeg slår koldt vand i blodet og venter 14 dage før jeg kan blive nervøs/spændt/glad...

Vidste nemlig ikke man knne få de symptomer af og stoppe med prævention, gælder det også kobberspiral?

Kan godt høre, at jeg slet ikke ved noget om ÆL eller hvordan ægget vandre og hvor længe det tager... øv jeg skulle ha' hørt mere efter i undervisningen

Meeen nu må vi se, men fingrene(og benene) er krydset...

Held og lykke til dig Miss.Sunshine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.