Babyudstyr mm søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
429 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Tapihr

Hejsa. Da jeg selv blev mor til en dejlig dreng for 3 månder siden og ved hvor mange udgifter der er forbundet med at få en bette. Så søger jeg gratis eller utrolig billigt babyudstyr af alt muligt. Jeg er ved at starte en hjemmeside med babyudstyr til enlige forældre og familier som har en stram økonomi. Og derfor håber jeg der er nogle venlige sjæle herinde der vil hjælpe? Hvis det skulle have interesse så mail på trine-holm@forum.dk eller ring eller sms på 22942694. Knus Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Lone Jakobsen

Tapihr skriver:

Hejsa. Da jeg selv blev mor til en dejlig dreng for 3 månder siden og ved hvor mange udgifter der er forbundet med at få en bette. Så søger jeg gratis eller utrolig billigt babyudstyr af alt muligt. Jeg er ved at starte en hjemmeside med babyudstyr til enlige forældre og familier som har en stram økonomi. Og derfor håber jeg der er nogle venlige sjæle herinde der vil hjælpe? Hvis det skulle have interesse så mail på trine-holm@forum.dk eller ring eller sms på 22942694. Knus Trine

virkelig super ide hvis du ikke har en lavet en fb gruppe om det, så var det måske en ide til at få spredt budskabet så du modtager flere ting, og folk bliver opmærksomme på din side

Anmeld

25. maj 2010

Tapihr

Hejsa og tusind tak for dit råd. Er ikke den store FB bruger men super god ide. Så må se om jeg kan finde ud af det . Og spred endelig budskabet, så er du sød

Anmeld

25. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Rigtig god ide.

Du må lige sige til når du har fået hjemmesiden op at køre. Så kan det være jeg har nogle bidrag til den tid.

Anmeld

25. maj 2010

Lone Jakobsen

Tapihr skriver:

Hejsa og tusind tak for dit råd. Er ikke den store FB bruger men super god ide. Så må se om jeg kan finde ud af det . Og spred endelig budskabet, så er du sød

skal gøre et forsøg man ja, giv endelig besked når du har fået den klar....så vil jeg prøve at samle lidt sammen

Anmeld

25. maj 2010

Tapihr

Tak det er sødt af dig. Er i gang med siden, kommer til at hedder babyopstart.dk. Men den kommer først rigtig op at køre om en måneds tid når jeg forhåbentlig har fået en masse ting hjem og kan sætte billeder og tekst ind om hvad jeg kan tilbyde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.