Godt at PH snart er slut !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

betski

For så kan det måske være, at atter kan komme ordentlig tid i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

dorthemus

For mig er det sgu´ værre at jeg for gud ved hvilken gang sidder klistret til skærmen og ser Sex And The City...fire afsnit der starter hver aften efter kl. 23...fandes til natteroderi

Men hvad, sidder jo også bare og venter på at ungen vil ud

Anmeld

25. maj 2010

betski

dorthemus skriver:

For mig er det sgu´ værre at jeg for gud ved hvilken gang sidder klistret til skærmen og ser Sex And The City...fire afsnit der starter hver aften efter kl. 23...fandes til natteroderi

Men hvad, sidder jo også bare og venter på at ungen vil ud

hehe ja de sidste år har sex and the city været lige efter ph. Kunne jo ikke slippe det - selv om jeg har boxen (altså ) hehe

Anmeld

25. maj 2010

Bare mig..

Jeg er helt enig.. Jeg sagde faktisk lige til kæresten igår, at det på en måde var godt, at det sluttede nu, eftersom vores lille datter ikke vil sove om aftenen.. Så så kan jeg komme tidligt i seng og ligge mig med hende... Men nu slutter DUM også snart, så hvad skal man så foretage sig om aftenen..? Så er der bare ikke noget som helst i tv..  

Anmeld

25. maj 2010

betski

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er helt enig.. Jeg sagde faktisk lige til kæresten igår, at det på en måde var godt, at det sluttede nu, eftersom vores lille datter ikke vil sove om aftenen.. Så så kan jeg komme tidligt i seng og ligge mig med hende... Men nu slutter DUM også snart, så hvad skal man så foretage sig om aftenen..? Så er der bare ikke noget som helst i tv..  

Uhh jeg har aldrig problemer med at finde på noget at lave. Har lige tastet alle mine dvd'er (ca 450 stk) ind i en database. Læse en god bog, lave noget motion (evt zumba - sjovt at gøre derhjemme også) Jeg ser SÅ meget frem til at få mine aftener tilbage. Alle de serier fylder jo - men vil jo heller ikke misse det

Anmeld

25. maj 2010

Mira0911

Kommer også bare så sent i seng... PH skal bare ses, det er så dårligt at det er underholdende...

Anmeld

25. maj 2010

*Sofie*

Haha, jeg sagde os til min søster i går, at godt det er finaleuge, så man snart ka komme ordentlig tid i seng
Jeg sys det var et lidt nedern afsnit i går...De sad bare og tudede halvdelen af tiden...det virkede så uægte sys jeg...

Anmeld

25. maj 2010

Rødhætte

Uha synes det er så øv at PH slutter.. Synes bare det er så sjovt at se hvordan de forskellige mennesker udstiller sig selv

Anmeld

25. maj 2010

trine1989

*Sofie* skriver:

Haha, jeg sagde os til min søster i går, at godt det er finaleuge, så man snart ka komme ordentlig tid i seng
Jeg sys det var et lidt nedern afsnit i går...De sad bare og tudede halvdelen af tiden...det virkede så uægte sys jeg...

Ja lige præcis synes godt nok at igår blev jeg skuffet

Håber det bliver bedre idag

Jeg er godt nok også glad for at det slutter i denne uge så man kan komme i seng i ordentlig tid...

og få snakket og hygget med manden i stedet... ellers kommer der jo ingen baby

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.