Steriliseret og gået langt over tid med mens???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.605 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Hjalmur

Jeg blev steriliseret for 6 år siden snart.

I april måned følte jeg mig pludselig meget gravid. Ømme bryster, kvalme, træt og 3 dage over tid med mens.

Testede både hjemme og hos lægen, men alle var negative. Lægen sagde: "Gå du bare hjem og vent på mens."

Dagen efter kom mens, men ikke som den plejer. Og varede heller ikke særlig længe. Men jeg holdt mere eller mindre op med at føle mig gravid, så tænkte ikke mere over det.

Her i maj er jeg så gået 15 dage over tid med mens og tester negativ både hjemme og hos lægen. Min mave føles gravid og kvalmen er komme tilbage.

Jeg skal op til lægen igen i dag. Hvis ikke jeg er gravid, må der jo være noget andet galt??

Nogen af jer, der har prøvet noget der ligner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Mumto3

Jeg aner ikke hvor gammel du er, men kunne det være en tidlig overgangsalder??? det kan jo godt forstyrre hele homonsystemtet og sende lidt 'sjove' signaler ud i hele kroppen -tja, det er bare et forslag. Hende der hjælper os med at gøre rent, hun gik i overgangsalderen da hun var 38 år, så nogen gør det meget tidligt.

Anmeld

25. maj 2010

Hjalmur

Jeg har faktisk tænkt den tanke selv :-)

Jeg er 35 og har hørt at det er normalt at gå tidligere i overgangs alderen når man er steriliseret.

Anmeld

25. maj 2010

karina1980

jeg har det faktisk som om jeg er gravid ved hver eneste mens, ca 4-5 dage før, dog er min mens regelmæssig, dog kan den svinge med et par dage(2-3)

det er også først kommet her det sidste års tid, hvor den samtidig er gået fra at være en cyklus på 35 dage nu er på 28 dage, jeg har været streliseret i 4 år.

min læge har ingen forklaring kunne finde

Anmeld

25. maj 2010

Lone Jakobsen

jeg kæmper selv med lidt af det samme. dog har jeg hormonspiral. jeg har nu haft ømme bryster i (4 uger måske) min mens har været meget anderledes men er dog kommet, og alle test viser negativ. skal til læge om 2 uger for at se hvad han kan finde ud af. har faktisk også tænkt overgangs alderen....men er kun 31, så det burde vel ikke være en mulighed.

Anmeld

25. maj 2010

Hjalmur

Så har jeg været hos lægen.

Hun var noget undrende og foretog gyn. undersøgelse. 

Alt var normalt, pånær øm livmoder. Hun tog tests for stort set alt.

Hun glemte at lave graviditets test på urin prøven, men så fik jeg istedet taget blodprøve og kan ringe og få svar om et par dage.

Hun ville ikke udelukke graviditet, men regner med at jeg skal have en henvisning til gynækolog på sygehuset.

Det er altså lidt underligt det her :-)

Anmeld

25. maj 2010

Lone Jakobsen

Hjalmur skriver:

Så har jeg været hos lægen.

Hun var noget undrende og foretog gyn. undersøgelse. 

Alt var normalt, pånær øm livmoder. Hun tog tests for stort set alt.

Hun glemte at lave graviditets test på urin prøven, men så fik jeg istedet taget blodprøve og kan ringe og få svar om et par dage.

Hun ville ikke udelukke graviditet, men regner med at jeg skal have en henvisning til gynækolog på sygehuset.

Det er altså lidt underligt det her :-)

ja det er da lidt spændende. håber alle test kommer tilbage uden noget negativt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.