Tak de damer..............<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

anna-jonas

Tak for alle jeres søde hilsner på min fødselsdag.....................de varmede.

Jeg er ikke så god til det der med at holde min egen fødselsdag....................ville allerhelst blive i sengen til den er overstået.

Men Jan prøvede ihærdigt at festliggøre dagen, den dejlige mand.

Fik en Reebok crosstrainer af ham og børnene........................lige sådan en, jeg har snakket om i 3 år. Så nu er der ingen gode undskyldninger mere..............nu MÅ jeg igang, med at forbedre formen, både konditionsmæssigt, og udseendemæssigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Tak for alle jeres søde hilsner på min fødselsdag.....................de varmede.

Jeg er ikke så god til det der med at holde min egen fødselsdag....................ville allerhelst blive i sengen til den er overstået.

Fik en Reebok crosstrainer af ham og børnene........................lige sådan en, jeg har snakket om i 3 år. Så nu er der ingen gode undskyldninger mere..............nu MÅ jeg igang, med at forbedre formen, både konditionsmæssigt, og udseendemæssigt.

METTE! du skal da fejres, din fantastiske kvinde! et år fra eller til, du er jo stadig skøn og smuk!

sikke en dejlig gave du fik dig!  en dejlig behagelig måde at træne på:0)

skønt!

Anmeld

25. maj 2010

Dictes mor

Det var godt at de fik fejret dig. Jeg kender det godt det der med ikke at være så god til at fejre sin egen fødselsdag. Jeg vil også hellere fejre andres

Men det er godt at høre, at du havde en god dag, og at du fik en rigtig god og flot gave

Anmeld

25. maj 2010

Vinker

SKØNT at høre at du havde en dejlig fødselsdag. Og sikke en super gave at få. Håber du vil få den brugt flittigt nu den står der og kigger på dig. Det må i hvertfald være lækkert at kunne træne hjemme!

Jeg er heller ikke den person der elsker at være i centrum så forstår godt hvad du mener når du siger at du helst ville ha gemt dig i sengen hele dagen, men du fortjente at blive fejret så var du blevet i sengen, ja så måtte festlighederne jo bare rykke med ind i soveværelset

Anmeld

25. maj 2010

anna-jonas

ka-ri-na skriver:

METTE! du skal da fejres, din fantastiske kvinde! et år fra eller til, du er jo stadig skøn og smuk!

sikke en dejlig gave du fik dig!  en dejlig behagelig måde at træne på:0)

skønt!

Det var nu ikke p.g.a alderen, at jeg ikke havde lyst til at holde fødselsdag....................der ligger vist nogle dybere ting bag, som jeg måske skulle få kigget lidt på. Har oplevet helt utrolige svigt i.f.m både jul og fødselsdage, da jeg var barn. Dette gør så, at jeg slet ikke kan finde ud af, at nyde især min fødselsdag............hmmmm......

Men i dag er jeg okay igen, kan bedst lide hverdagen.

Anmeld

26. maj 2010

Karo

Anna-jonas skriver:

Hvor er det dog godt at du havde en god dag, og sikken en fin gave du fik af Jan og børnene

Anmeld

26. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Det var nu ikke p.g.a alderen, at jeg ikke havde lyst til at holde fødselsdag....................der ligger vist nogle dybere ting bag, som jeg måske skulle få kigget lidt på. Har oplevet helt utrolige svigt i.f.m både jul og fødselsdage, da jeg var barn. Dette gør så, at jeg slet ikke kan finde ud af, at nyde især min fødselsdag............hmmmm......

Men i dag er jeg okay igen, kan bedst lide hverdagen.

det lyder ikke rart Mette! selvfølgelig skal du fejres!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.