Hvad vil i mene og hvad vil i så gøre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

maria87

Jeg har taget 3 positive graviditets test, de første positive 13 dage før formentet mens.

faktisk midt i min ægløsning , og så 2 positiv med 4 dages mellemrum efterfølgelende, nu er min mens kommet , og den har opført sig som den plejer, ikke mindre og ikke mere... 

jeg er frustreret , troede virkelig på der var en lille spirre. vi har forsøgt over et år nu..

mit spørgsmål, hvordan kan jeg få 3 positive test når der ingen graviditet er ? og vil i tage til lægen og blive undersøgt???

håber nogen kan komme med nogen gode erfaringer eller menninger.....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Soap

Jeg ville blive undersøgt af en læge hvis det var mig 

Man kan sagtens have menses til trods for graviditet 

Jeg tænker enten så har du måske været gravid og ikke er det længere eller også så er du gravid men har menses alligevel 

Anmeld

25. maj 2010

Misa

Ville ikke stole på noget.. ville vente med at teste til forventet mens dag..  Også ville jeg kontakte lægen ang evt en termins scanning hvis testen var positiv der..  

Anmeld

25. maj 2010

maria87

ja men testede også op til mens og på den dag hvor mens så kom, og de er negative....!!

men må hellere få en tid hos lægen, en af dagene, så kan jeg måske få svar på min uvished...

må hellere afsted, sønnen står og tripper, han vil i børnehave nu hehe. god dag til jer alle

Anmeld

25. maj 2010

Miss.Sunshine

maria87 skriver:

Jeg har taget 3 positive graviditets test, de første positive 13 dage før formentet mens.

faktisk midt i min ægløsning , og så 2 positiv med 4 dages mellemrum efterfølgelende, nu er min mens kommet , og den har opført sig som den plejer, ikke mindre og ikke mere... 

jeg er frustreret , troede virkelig på der var en lille spirre. vi har forsøgt over et år nu..

mit spørgsmål, hvordan kan jeg få 3 positive test når der ingen graviditet er ? og vil i tage til lægen og blive undersøgt???

håber nogen kan komme med nogen gode erfaringer eller menninger.....

Knus

Tror du ikke det kan ha været en biokemisk graviditet så? Altså du kan ikke teste positiv på din æl dag. Enten har du været gravid allerede sidste gang og så har du ikke haft æl igen. Eller også havde du æl og så har du ikke været gravid. man kan ikke teste positiv allerede samme dag man evt er blevet befrugtet

Anmeld

25. maj 2010

maria87

Miss.Sunshine skriver:

Tror du ikke det kan ha været en biokemisk graviditet så? Altså du kan ikke teste positiv på din æl dag. Enten har du været gravid allerede sidste gang og så har du ikke haft æl igen. Eller også havde du æl og så har du ikke været gravid. man kan ikke teste positiv allerede samme dag man evt er blevet befrugtet

næ, jeg forstår det heller ikke, tror kun min læge MÅSKE kan give mig et svar....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.