Hej jeg er ny, så vil da lige starte med at fortælle lidt om mig selv
Er en ung pige der bliver 20 i år. Bor sammen med min kæreste på 31. Vi har en schæfer hvalp på 5 måneder og en huskat på 3 år.
Min kæreste har to piger fra tidligere forhold som vi har hver anden weekend + den mindstes storebror fordi hans far ikke vil se ham.
Vi har prøvet at blive gravide i næsten 8 måneder.
Har reglmæssig mens, men intet er sket endnu.
Jeg har virkelig ingen tålmodighed når jeg virkelig gerne vil noget, og ønsker mig virkelig et barn. Både mig og kæresten ser frem til at der sker noget.
Var ved lægen i sidste uge pga jeg er sygemeldt lige pt. med min ryg, og da jeg alligevel var der spurgte jeg hvornår man undersøger kvinder hvis de ikk bliver gravide. Og han sagde at det først var om et år at de ville gøre noget. What ?? Jeg har da altid hørt at man bliver undersøgt efter et år ? Og til den tid har vi prøvet i næsten 2 år ?? Det gjorde ret ondt eftersom jeg altid har haft en fornemmelse af at jeg ikke kan få børn.
For mange år siden skete der nemlig noget der gjorde jeg røg på sygehuset hvor jeg fik afvide at jeg måske ikke kan få børn. Det glemte jeg selvfølglig at nævne for lægen, men burde han ikke kunne se det ??
Det blev et ret langt indlæg, men havde bare lige brug for at få det ud, da jeg ikke føler jeg har andre at snakke med det om.
Anmeld