hjælp mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

MORJESPERSEN

Hej Piger

er i ikke søde lige at hjælpe mig, jeg vil købe det nedfor tøj men vi skal finde en pris på det. Hvad syndes i jeg skal byde på det????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

JustAnotherName

Åhh, jeg aner ikke det med pris. Men umiddelbart ser det jo ganske velholdt ud, må man sige. Og der er nogle vældig fine ting og mærker imellem også.

Jeg kan desværre ikke hjælpe. Men sikke meget flot tøj ihvertfald!

Anmeld

24. maj 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Åhh, jeg aner ikke det med pris. Men umiddelbart ser det jo ganske velholdt ud, må man sige. Og der er nogle vældig fine ting og mærker imellem også.

Jeg kan desværre ikke hjælpe. Men sikke meget flot tøj ihvertfald!

Ja det er rigtig fint, men det synder lidt når jeg har blits på, for nogetv af tøjet er lidt forvasket men ikke noget der gør noget... Hvis du nu skulle købe det hvad ville du så give, bare skyd et bud...

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

Kunne man evt sætte en stk pris... altså f.eks. 10pr top, 20pr kjole osv lidt mere for jakkerne, hummeltrøjerne og sådan

Anmeld

25. maj 2010

anna-jonas

Nu er jeg jo hardcore krejler.........................og elsker at købe og sælge second hand. Hvis tøjet generelt er uden pletter, huller og andre defekter.......................så vil jeg mene at 1000 kr. ville være rimeligt.................og det er endda billigt, for der er nogle dyre mærkevarer imellem. Hvad vil sælger gerne have??

Anmeld

26. maj 2010

MORJESPERSEN

Hej Piger tak for jeres hjælp... jeg fik alt tøjet for 1250kr, er selv meget tilfreds oveni får jeg så gratis 2 name it jakker med og noget andet tøj hun havde...  Så hende skal jeg helt sikkert handle med igen, og så bo hun kun 15km fra hvor jeg bor, så jeg kan jo købe mig fattig Men må nok helre sparre lidt efter regeringen vil starffe os med børn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.