Baby & decibel (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.988 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

TineA

Som skrevet i et tidligere opslag, ville jeg høre, om der er nogle af Jer der ved, om høje lyde på en eller anden måde kan skade barnet under graviditeten ?

Jeg har nemlig læst et sted herinde, at det ikke er sikkert?!?!

Det er fordi jeg gerne vil til koncert på lørdag i Parken.

En 6-timers trance-house-dance fest for fuld udblæsning..

Har brug for hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Fru Dinesen

ved ik om det skader .... men er helt sikker på at det stresser den lille ...... 

Tror ik selv jeg ville gøre det, ikke for at være en Kirsten kedelig 

men ville heller ha det til gode når den lille er født.

Knusss linda 

Anmeld

24. maj 2010

FrkLarsen

Det skulle vel ikke være Tiesto vel?  

Jeg har takket nej til at komme med til tiesto koncert da jeg har læst et sted at for høje lyde kan stresse baby, men skal jeg jo ikke spille klog på  

Anmeld

24. maj 2010

TineA

Det er nemlig Tiësto , dj'en over dem alle..

Jeg er mega fan og har været med de sidste par gange han var i landet , og alle jeg kender skal afsted, derfor er det bare mega trist at skulle sidde alene hjemme

Anmeld

24. maj 2010

FrkLarsen

Tine2104 skriver:

Det er nemlig Tiësto , dj'en over dem alle..

Jeg er mega fan og har været med de sidste par gange han var i landet , og alle jeg kender skal afsted, derfor er det bare mega trist at skulle sidde alene hjemme

Ja det er rigtig øv, han er jo en kanon dj!!!! 

Jeg var blevet inviteret gratis med, men takkede nej af hensyn til baby

Det må jeg have til gode til næste gang  

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes også at Tiesto er fedt, men altså jeg er ikke mega fan eller noget. Jeg ville aldrig tage afsted, på et tidspunkt i graviditeten, hvor babyen kunne høre. Lydende bliver jo forstærket inde i maven... Så det vil helt sikkert stresse babyen.

Og helt sikkert også pga bassen og alt det... det ka den jo ovenikøbet mærke... Så jeg ville ikke gøre det, hvsi det var mig.

Anmeld

24. maj 2010

TineA

Okay , rart at høre hvad I mener.

Sidste år havde vi godt nok en pige med, som var gravid, nu når jeg tænker over det ?! Hm..

Har googlet mig lidt rundt og stort set alle siger, at det ikke skader, og at mange har været til koncerter og Roskilde festival helt op til 30+ .. Så jeg er meget i tvivl

Anmeld

24. maj 2010

FrkLarsen

Tine2104 skriver:

Okay , rart at høre hvad I mener.

Sidste år havde vi godt nok en pige med, som var gravid, nu når jeg tænker over det ?! Hm..

Har googlet mig lidt rundt og stort set alle siger, at det ikke skader, og at mange har været til koncerter og Roskilde festival helt op til 30+ .. Så jeg er meget i tvivl

Kun dig kan tage det valg

Er sikker på at du vælger det rigtige for både dig og baby  

Anmeld

24. maj 2010

Miss.Sunshine

Tine2104 skriver:

Som skrevet i et tidligere opslag, ville jeg høre, om der er nogle af Jer der ved, om høje lyde på en eller anden måde kan skade barnet under graviditeten ?

Jeg har nemlig læst et sted herinde, at det ikke er sikkert?!?!

Det er fordi jeg gerne vil til koncert på lørdag i Parken.

En 6-timers trance-house-dance fest for fuld udblæsning..

Har brug for hjælp

Jeg har læst at man skal undgå høje lyde,da baby bliver stresset og forskrækket. Bare en bildør der smækker kan forskrække den lille,så en koncert er nok ikke godt

Anmeld

24. maj 2010

TineA

Jeg har også hørt en masse ting hist og her, men hvad er fakta ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.