Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddddddd:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Valle81

Ej jeg har bare så ondt i maven................... SERIØST ONDT I MAVEN

GRUND:

Jeg har kværnet 4 isbåde på under en time:0)

HOVSA, men de smagte bare så godt, men fy for hel...... hvor har jeg det bare af fy for den da nu:0)

Så kan jeg lære det:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

VIPpigen

Valle81 skriver:

Ej jeg har bare så ondt i maven................... SERIØST ONDT I MAVEN

GRUND:

Jeg har kværnet 4 isbåde på under en time:0)

HOVSA, men de smagte bare så godt, men fy for hel...... hvor har jeg det bare af fy for den da nu:0)

Så kan jeg lære det:0)

Kender det alt for godt. Lige for tiden har jeg bare at det skal være kanelsnegle. Har altid godt kunne lide kanelsnegle, men efter graviditeten, hold op, kan sagtens spise 2-3 stykker.... det glæder så meget af min mad, der skal kanel på, syntes godt nok det måske er tidligt med de spisevaner..... Men altså sådan er det....

Anmeld

24. maj 2010

Valle81

Anden!!! skriver:

Kender det alt for godt. Lige for tiden har jeg bare at det skal være kanelsnegle. Har altid godt kunne lide kanelsnegle, men efter graviditeten, hold op, kan sagtens spise 2-3 stykker.... det glæder så meget af min mad, der skal kanel på, syntes godt nok det måske er tidligt med de spisevaner..... Men altså sådan er det....

Hvis bare jeg kunne skylde skylden på en graviditet, men det kan jeg ikke - for har jo lige født:0)

Men jeg kunne bare ikke lade dem være:0)

Anmeld

24. maj 2010

VIPpigen

Valle81 skriver:

Hvis bare jeg kunne skylde skylden på en graviditet, men det kan jeg ikke - for har jo lige født:0)

Men jeg kunne bare ikke lade dem være:0)

Hmm... kan vi ikke godt sige det bare var eftervirkninger fra graviditeten.... og den lille har brug for det gennem mælken.... hehe.

Anmeld

24. maj 2010

Valle81

VIPpigen skriver:

Hmm... kan vi ikke godt sige det bare var eftervirkninger fra graviditeten.... og den lille har brug for det gennem mælken.... hehe.

Åhh hvor er du sød:0)

Men ikke engang den undskyldning virker - jeg ammer ikke:0)

He he - kan det blive værre:0)

Men jeg kan måske bruge denne: Min mand er væk på arbejde i løbet af ugen og kun hjemme i weekend - resultat: alt for lidt sex - kompenseret gennem den lille smule chokolade der er på isbådene:0)

Anmeld

24. maj 2010

VIPpigen

Valle81 skriver:

Men jeg kan måske bruge denne: Min mand er væk på arbejde i løbet af ugen og kun hjemme i weekend - resultat: alt for lidt sex - kompenseret gennem den lille smule chokolade der er på isbådene:0)

Hmm... den lyder faktisk rigtig godt... Den køber jeg... hihi...

Og hvad han da ikke ved har han ikke ondt af... Kæresten her ved heller ikke helt hvor mange kanelsnegle der bliver kørt ned nogen af dagene, han er heller ikke hjemme i hverdagene lige pt, så hmm, måske jeg skulle give ham skylden for kanelsneglene, og ikke den lille... hehe

Anmeld

24. maj 2010

Valle81

VIPpigen skriver:

Hmm... den lyder faktisk rigtig godt... Den køber jeg... hihi...

Og hvad han da ikke ved har han ikke ondt af... Kæresten her ved heller ikke helt hvor mange kanelsnegle der bliver kørt ned nogen af dagene, han er heller ikke hjemme i hverdagene lige pt, så hmm, måske jeg skulle give ham skylden for kanelsneglene, og ikke den lille... hehe

Jamen den køber jeg også:0)

Så æder vi sku løs fremover med super god samvittighed:0)

Under min graviditet, jeg siger dig - jeg åd så sindsygt mange romkugler fra DanCake - jeg tror nærmest de går konkurs nu, hvor jeg ikke er gravid mere:0)

Anmeld

24. maj 2010

VIPpigen

Valle81 skriver:

Under min graviditet, jeg siger dig - jeg åd så sindsygt mange romkugler fra DanCake - jeg tror nærmest de går konkurs nu, hvor jeg ikke er gravid mere:0)

Det er fanme iorden, det skal jeg huske hver gang jeg sætter tænderne i en snegl.... Hmm, romkugler, er glad for bageren gik konkurs her, ellers tror jeg måske jeg også kunne falde i den... Og er endnu mere lykkelig for at butikkerne havde lukket i dag, så kunne jeg ikke købe flødeboller som jeg havde lyst til tidligere, og ORKEDE ikke at gå i fakta som havde åbent.... Dovenskab længe leve, nogen gange...

Anmeld

24. maj 2010

mariamiss6

Valle81 skriver:

det er det jeg siger - hvad man ikke har mellem benene må man have i munden

Anmeld

24. maj 2010

mariamiss6

Valle81 skriver:

Behøver man være gravid for at spise mange af de romkugler?

Jeg har altid købt 2 pakker af gangen af dem, gerne flere gange om ugen

En ven spurgte meget alvorligt sidst vi var i brugsen: "skal du ikke engang have romkugler"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.