camilla bryllupsfotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Milka

Metchen skriver:

Hvor er du altså god til at tage billeder!

Kan du ikke lige komme til Fyn og tage billeder af mig og Niller når vi skal giftes? Det er jo næsten i nabolaget...eller...

det gad jeg bare godt!! det er sjooovt at tage bryllupsbilleder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Milka

Tjuhl skriver:

du er hyret! jeg ved ikke lige i hvilken anledning endnu, men jobbet er DIT!

megalækker brudekjole, by the way - sagt af en der slet ikke er til brudekjoler.

aftale

Anmeld

24. maj 2010

ooo

Milka skriver:

det gad jeg bare godt!! det er sjooovt at tage bryllupsbilleder

Jamen du kommer bare. 12. juni på Lars Tyndskids mark nr 5

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

Milka skriver:

se lige det her billede jeg tog af brudeparret forleden ... jeg hi-jackede dem bare lige da de ankom til festen om aftenen: kom lige herud på badebroen, venner

synes det ser ret officielt og planlagt ud!

Super flotte billede! Det var da noget du kunne gøre en karriere ud af

Anmeld

25. maj 2010

lion

Milka skriver:

se lige det her billede jeg tog af brudeparret forleden ... jeg hi-jackede dem bare lige da de ankom til festen om aftenen: kom lige herud på badebroen, venner

synes det ser ret officielt og planlagt ud!

Du er en super fotograf.

Jeg skulle ha haft spurgt dig om du ville ha taget billeder til Julius barnedåb.

Anmeld

25. maj 2010

Jules

Fine billeder Camilla Når jeg får en andledning hvor jeg skal bruge en fotograf må du lige en smut til nordjylland

Anmeld

25. maj 2010

Milka

gud hvor er i bare søde allesammen

sagen er den, at jeg godt kan se at jeg er en god motivfinder, jeg er bare ikke så god med kameraet ... har aldrig gidet sætte mig ind i alt det tekniske forbundet med at fotografere og skyder bare intuitivt. jeg tog ca. 250 billeder til brylluppet og kun omkring 15 er brugbare (i mine øjne). det synes jeg selv er lidt amatøragtigt og ikke en service jeg ville have det godt ved at sælge!

men altså ... jeg kan jo bare tage mig sammen og gøre noget ved det! og i må meget gerne blive ved med at losse mig i røven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.