Jordmoder i uge 28?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

XXSS

misslea skriver:

Hvor mange gange kommer man til jordemoder???

Jeg har kun været en enkelt gang indtil videre... men er også kun 21+1 henne... )

Ved at man skal igen i uge 28... men hvor meget efterfølgende???

Mange venlig hilsner fra Lea

jeg var i 28 og skal igen omkring uge 35 tror jeg det bliver og så derefter aftaler man videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

misslea

Tanja78 skriver:

jeg var i 28 og skal igen omkring uge 35 tror jeg det bliver og så derefter aftaler man videre.

okay  tak for svar!!! Min jordemoder nævnte nemlig ikke noget om, hvor meget jeg skal "besøge" hende... så blev lige nysgerrig!!!

Anmeld

25. maj 2010

misslea

lululupo skriver:

Jeg har været i uge 20/28/33/37 og skal igen uge 39 men tror det forskelligt, alt efter hvordan det går sidst i graviditeten

okay :-)

Ja du har nok ret i, at det er individuelt...  Men ja, tænkte nok, at det blev lidt oftere jo længere man kommer på målet.... heheh!!

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

misslea skriver:

okay  tak for svar!!! Min jordemoder nævnte nemlig ikke noget om, hvor meget jeg skal "besøge" hende... så blev lige nysgerrig!!!

Det var så lidt  Tror faktisk at det var nogle andre uger sidst jeg ventede mig, men da var det også på hvidovre og ikke gentofte. Det er også nyt for mig at man løbende aftaler hvornår vi skal ses, men det er nok mere af hensyn til de forskellige graviditeter.

Anmeld

25. maj 2010

Nadia&Daniel

Jeg har fået sådan en fin seddel hvor der står i hvilke uger man skal hvilket - såsom ens egen læge og jordemoderen og hvad der vil ske.. Forsøger lige at få den ind på computeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.