Tebaws igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

ooo

Kære alle.

I´m back.

Jeg har ikke været så meget på her på det sidste, jeg har været i forberedelses mode til det der bryllup jeg skal holde sammen med Niller-drengen. Og jeg er gået glip af en del kan jeg se, lille Carla har haft det rigtig skidt, Ida har haft fødselsdag og er blevet poltet, Camilla har været til bryllup i de fineste kjoler og Tina har været ved at gå hjemmefra.Jeg må hellere holde mig opdateret for fremtiden

Jeg har været på Fyn her i weekenden, og Fyn styrer med hensyn til at holde et billigere bryllup end vi ville kunne have gjort her i København. Jeg tror vi er ved at have styr på det hele, så nu kan vi egentlig bare glæde os

Nå, ville bare lige give en kort opdatering på mit (for tiden ret kedelige) liv.

M.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

TbCp

jaa man skal ikke blive væk for længe så går man glip af mange spændende ting
hvor på Fyn var det i skulle holde bryllup? Er din kæreste egentlig også herfra?

Anmeld

24. maj 2010

ooo

TbCp skriver:

jaa man skal ikke blive væk for længe så går man glip af mange spændende ting
hvor på Fyn var det i skulle holde bryllup? Er din kæreste egentlig også herfra?

Og det er ikke sjovt at gå glip af ting når man er så nysgerrig som mig

Vi skal giftes i Kerte kirke på Vestfyn, og så skal vi feste hele natten lang på Trente Mølle ved Fåborg.

Og både Niels og jeg er fra Fyn, jeg er fra Årup, og Niels er fra Brobyværk. Vi mødte hinanden i gymnasiet, og har nu været sammen i lidt over 9 år.

Anmeld

24. maj 2010

oo

jeg har det lidt på samme måde, jeg har haft besøg af min mor og Per siden igår og synes der er en million tråde om ting der er sket, som jeg  nu skal til at læse mig igennem  og eksamerne starter onsdag, så jeg tænker, at når jeg får tid igen efter 16. juni drejer det sig om flere hundrede indlæg man liiiige skal igennem

Anmeld

24. maj 2010

ooo

Tjuhl skriver:

jeg har det lidt på samme måde, jeg har haft besøg af min mor og Per siden igår og synes der er en million tråde om ting der er sket, som jeg  nu skal til at læse mig igennem  og eksamerne starter onsdag, så jeg tænker, at når jeg får tid igen efter 16. juni drejer det sig om flere hundrede indlæg man liiiige skal igennem

Skal vi så undvære dig herinde indtil d. 16. juni??? For det tror jeg da ikke at vi kan nogen af os!

Men det bliver til mange tråde, bare i løbet af de dage jeg har været på Fyn er jeg gået glip af meget. Har set et par tråde, men synes hverken at der har været tid eller overskud til at fordybe sig i trådene som man ellers kan normalt.

Anmeld

24. maj 2010

oo

Metchen skriver:

Skal vi så undvære dig herinde indtil d. 16. juni??? For det tror jeg da ikke at vi kan nogen af os!

Men det bliver til mange tråde, bare i løbet af de dage jeg har været på Fyn er jeg gået glip af meget. Har set et par tråde, men synes hverken at der har været tid eller overskud til at fordybe sig i trådene som man ellers kan normalt.

årh hvor er du sød

jeg tror jeg er nødt til at forbyde mig selv at sidde herinde under eksamenerne, det er SÅ meget hyggeligere end opgaveskrivning

Anmeld

24. maj 2010

anna-jonas

Velkommen hjem til hulen, Mette. Dejligt at fyn var fin..............og billigere end KBH.

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Kære alle.

I´m back.

Jeg har ikke været så meget på her på det sidste, jeg har været i forberedelses mode til det der bryllup jeg skal holde sammen med Niller-drengen. Og jeg er gået glip af en del kan jeg se, lille Carla har haft det rigtig skidt, Ida har haft fødselsdag og er blevet poltet, Camilla har været til bryllup i de fineste kjoler og Tina har været ved at gå hjemmefra.Jeg må hellere holde mig opdateret for fremtiden

Jeg har været på Fyn her i weekenden, og Fyn styrer med hensyn til at holde et billigere bryllup end vi ville kunne have gjort her i København. Jeg tror vi er ved at have styr på det hele, så nu kan vi egentlig bare glæde os

Nå, ville bare lige give en kort opdatering på mit (for tiden ret kedelige) liv.

M.

hi hi... Fyn styrer;0)

jamen velkommen tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.