Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg mangler en autostol fra 9 kg og opefter. vi har en ny en, men da vi har 2 biler og ofte skal skiftes til at hente og bringe, ja så ku vi godt bruge endnu en. den behøver ikke at være pæn og moderne, men skal selvfølgelig være okay.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nutche skriver: jeg mangler en autostol fra 9 kg og opefter. vi har en ny en, men da vi har 2 biler og ofte skal skiftes til at hente og bringe, ja så ku vi godt bruge endnu en. den behøver ikke at være pæn og moderne, men skal selvfølgelig være okay.
Hvad prisleje må den ligge i?
LHA skriver: Hvad prisleje må den ligge i?
helst ikke over 300kr. den vi købte som ny gav vi 599 for.
mor6473 skriver: tjek dba.dk og gulgratis.dk.... Jeg fandt en til 100 kr
tjek dba.dk og gulgratis.dk.... Jeg fandt en til 100 kr
ja jeg har også kigget lidt derinde...men ville lige spørge herinde først
nutche skriver: ja jeg har også kigget lidt derinde...men ville lige spørge herinde først
Jeg har en fra Maxi Cosi, i grå farver. Det er jo lidt mere end luksus, vi skal have 375 for den. Den er brugtt i et år, og fejler INTET. Vi er fra SIlkeborg.
Chritinap skriver: Jeg har en fra Maxi Cosi, i grå farver. Det er jo lidt mere end luksus, vi skal have 375 for den. Den er brugtt i et år, og fejler INTET. Vi er fra SIlkeborg.
det er lidt for dyrt for mig når det kun er stol nr. 2.
Det er helt i orden
Jeg synes ellers det lyder billigt...men har ikke selv brug for en endnu.... De koster jo vist ret meget fra ny...ikke? Kram
vi fandt en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128