Celina's 1-års fødselsdag (+ mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

JustAnotherName

Så er det overstået. Nu er min yngste datter 1 år gammel. Vildt!

Fredag fejrede hun fødselsdag henne i vuggestuen.
Lørdag (på selve dagen) kom mormor, oldemor, oldefar og onkel Ove.
Og idag kom så farmor, farfar, faster Ditte og onkel Allan på besøg.

Så det var kun den ene faster + onkel og deres børn, som desværre ikke kunne komme med nogle af dagene.

Celina har fået så mange fine gaver!
Jeg har vist billeder af dem i tråden
" Hurra hurra, hurra. Celina har fødselsdag" - Se her : https://www.baby.dk/debat/50146pi1/navlestrengen/hurra-hurra-hurra-celina-har-foedselsdag.aspx).

Og idag fik hun penge af alle gæsterne.
Så nu har hun 900 kr, at gøre godt med. Bla. til et par nye sko

Celina er plaget af ømme gummer og tænder på vej. Det driller en del.
Og så har vi besøg af den forbistrede uvelkomne tiger - suk!
Så de sidste 2 dage har hun kun sovet ½ times middagslur 
Og så er det temmelig hårdt, at holde fødselsdag tre gange på fire dage.

Men det er gået godt. Begge piger var glade og alle hyggede sig godt.

Så her kommer lige en føljeton at billeder fra Celina's fødselsdage...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Milka

det ser meget hyggeligt ud hvor er celina bare smuk!!

Anmeld

24. maj 2010

Ida.

Åh Katrine, hun er simpelthen for SKØN - og det er storesøster Bianca naturligvis også lyder virkelig som om, I har haft nogle gode dage - selvom det ér hårdt at holde fødselsdag i så mange dage på så kort tid! Især med tænder og tigerspring - hvilket vi i øvrigt også har herhjemme pt - Linas første kindtand er på vej igennem...tigeren er ikke så slem denne gang, men jeg fornemmer, at Lina bare er en tikkende bombe, der venter på at sprænge ud i den vildeste tigerEKSPLOSION ...men nu må vi se!

Anmeld

24. maj 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Så er det overstået. Nu er min yngste datter 1 år gammel. Vildt!

Fredag fejrede hun fødselsdag henne i vuggestuen.
Lørdag (på selve dagen) kom mormor, oldemor, oldefar og onkel Ove.
Og idag kom så farmor, farfar, faster Ditte og onkel Allan på besøg.

Så det var kun den ene faster + onkel og deres børn, som desværre ikke kunne komme med nogle af dagene.

Celina har fået så mange fine gaver!
Jeg har vist billeder af dem i tråden
" Hurra hurra, hurra. Celina har fødselsdag" - Se her : https://www.baby.dk/debat/50146pi1/navlestrengen/hurra-hurra-hurra-celina-har-foedselsdag.aspx).

Og idag fik hun penge af alle gæsterne.
Så nu har hun 900 kr, at gøre godt med. Bla. til et par nye sko

Celina er plaget af ømme gummer og tænder på vej. Det driller en del.
Og så har vi besøg af den forbistrede uvelkomne tiger - suk!
Så de sidste 2 dage har hun kun sovet ½ times middagslur 
Og så er det temmelig hårdt, at holde fødselsdag tre gange på fire dage.

Men det er gået godt. Begge piger var glade og alle hyggede sig godt.

Så her kommer lige en føljeton at billeder fra Celina's fødselsdage...

Hvor ser det bare skønt ud!!! og sikke nogen unger. bliver bare så glad hver gang man ser billeder af demog fedt med penge til sko bla. det kan man altid bruge og de får jo så mange andre ting også!

Lyder til i trænger til en slappe aften i aften.

kæmpe Chatarina

Anmeld

24. maj 2010

NaFe

Hold op nogle skønne piger du har dig....vor er de bare dejlige og ser så glade ud altså.... og ser ud til det har været en skøn fødselsdag...

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

skønne skønne tøs(er)

Er vild med billedet hvor hun sidder med flaget og det hvor hun har hårbøjle på... hun er for lækker

Anmeld

24. maj 2010

anna-jonas

Halllloooooo.............. Hjælp!!!! Katrine, hun er jo gået fra at være baby, til at være barn overnight..............jeg er i chok. Hvor trykker man på rewind-knappen???

Kan slet ikke komme mig over hvor smuk det tøsebarn er........ ........suk!! I bliver vist nød til at få et par stykker mere..............bare for at forskønne verden.

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Halllloooooo.............. Hjælp!!!! Katrine, hun er jo gået fra at være baby, til at være barn overnight..............jeg er i chok. Hvor trykker man på rewind-knappen???

Kan slet ikke komme mig over hvor smuk det tøsebarn er........ ........suk!! I bliver vist nød til at få et par stykker mere..............bare for at forskønne verden.

Hvor er du sød 

Og ja, hun rykker bare heeelt vildt for tiden - både mentalt og i vækst.
Selvom jeg glor på hende hver eneste dag, og dermed ikke så nemt ville se forandringerne ske, så synes jeg også bare, at der er sket rigtig meget med hende - både af udseende og i udvikling ...bare de seneste 3 uger.

Hun har fået meget mere hår de sidste uger   ...og pludselig nok til at det kan slå en krølle over øret og lignende.
Hele hendes ansigt og mimik er meget mindre babyét nu.
Det er vitterligt lige før, at hun gik fra baby til barn i dét øjeblik hun blev 1 år...

Piv, det er sådan en mærkelig blandet følelse det giver én som mor.
Man er både imponeret og stolt, og samtidig er det også lidt underligt (næsten vemodigt), at se ens lille-bitte guldklump, som ikke er så bitte - men nu bare er lille og af guld 

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

skønne skønne tøs(er)

Er vild med billedet hvor hun sidder med flaget og det hvor hun har hårbøjle på... hun er for lækker

Tak for de søde ord.

Liva er simpelthen også bare den smukkeste krølhårede lækkerbidsken!

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

NaFe skriver:

Hold op nogle skønne piger du har dig....vor er de bare dejlige og ser så glade ud altså.... og ser ud til det har været en skøn fødselsdag...

Tak skal du have.
Og ved du hvad, det er faktisk ikke engang løgn - De er et par super GLADE piger. Det er så dejligt. Jeg har selv lidt en kedelig tendens til at være en småsur brokkerøv engang imellem. Men pigerne de kan bare altid gøre min dag god. Deres humør smitter af, og de er bare så umiddelbare, skønne og glade piger (for det meste ...der er jo altid undtagelser)

Så det er da dejligt hvis det ligefrem kan ses    Knus herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.