børnevenlig charterferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Mama3

hej tøser, v er blevet enige om at vi vil syd på i sommerferien og så vl jeg lige høre om der er nogen af jer der kan anbefale nogen gode og børnevenlige steder??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Kvindemin

filuccasmor skriver:

hej tøser, v er blevet enige om at vi vil syd på i sommerferien og så vl jeg lige høre om der er nogen af jer der kan anbefale nogen gode og børnevenlige steder??

Har hørt at Mallorca, Alcudia skulle være super børnevenligt. derfor tager vi derned. Rhodos var skam også børnevenligt sidste år

Anmeld

24. maj 2010

NaFe

Ja vi tager til rhodos igen igen....kan klart anbefales..ja alt i grækenland...

Anmeld

24. maj 2010

henh01

Alcudia er rigtig godt og lækkert, men rimelig dyrt at rejse dertil samt at leve dernede.

Je har været i Tyrkiet 3 gang, Malta, Tunesien 2 gange og Ungarn og alt afhængigt af hvordan barnet reagere på solen og hvor gammelt barnet er. Ungarn havde jeg min datter med da hun var 1 år - perfekt for hende,kedeligt for mig Tunesien ok, meeeen vil ikke dertil igen med barn dels fordi der er lidt ballade og dels fordi solen er så skarp.

Tyrkiet er et lækkert sted for børn - de er meget flinke dernede, der er mange børnevenlige hoteller og det er forholdsvis billigt at rejse dertil. Malta er også super lækkert, men det hotel jeg boede på var nærmest kun for danskere og jeg fik ikke rigtig billedet af selve malta.

Anmeld

24. maj 2010

line melias mor

mallorca eller gran canaria. vi har været begge steder med prinsessen men der var hun selvølgelig ikke særlig gammel. men på vores hoteller var der en masse aktiviteter for børn osv. så tror egentlig det handler om at finde et godt børnehotel også

Anmeld

24. maj 2010

sarahb

egypten, sharm el sheik på Maritim, jolie ville og golf resort.
Det mest børnevenlige hotel jeg nogensinde har været på. og jeg har rejst Virkelig meget omkring i verden.

Anmeld

24. maj 2010

Maddox

Panthea Village i Ayia Napa på Cypern  

Super dejligt og børnevenligt sted, med tivoli lige i "baghaven"

http://www.mytravel.dk/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=86800&categoryId=1&DepartureDateTime=2009-05-25&Duration=8&DepartureCode=BLL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.