En skøn skøn sommerhustur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Dictes mor

Vi er lige kommet hjem efter en skøn skøn tur i sommerhus. Dicte har bare været et englebarn, som har sovet skønt til middag (mange gange) og når hun har været vågen har hun været meget glad, grinet, leget og opdaget mange nye ting. Hun er virkelig begyndt at kunne følge med i mange ting nu. Og så har hun været nem at putte, det har taget ca. 10 min. om aftenen, og så har hun sovet, og vi har kunnet sætte os ind til de andre og nyde et glas rødvin og snakke, og jeg har følt mig som et rigtigt voksent menneske igen Og så har hun sovet igennem, sådan rigtigt. Hun har sovet fra 21-6 to aftener, og i nat fra 21.30-7. Hun er bare så dygtig. Hun sover rigtig godt for tiden, fordi vi lader hende sove på maven, og så sover hun bare så godt! Det er fantastisk! Og så får hun altså lov, selvom alle de kloge siger at man ikke må.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

NaFe

Ihh vor skønt..og da specielt med sådan et engle barn altså...vor er hun bare god... Skal altså lige sige a jeg selv som barn altid sov på maven og feluca gjorde det også....

Anmeld

24. maj 2010

Barbamama

Majastina skriver:

Vi er lige kommet hjem efter en skøn skøn tur i sommerhus. Dicte har bare været et englebarn, som har sovet skønt til middag (mange gange) og når hun har været vågen har hun været meget glad, grinet, leget og opdaget mange nye ting. Hun er virkelig begyndt at kunne følge med i mange ting nu. Og så har hun været nem at putte, det har taget ca. 10 min. om aftenen, og så har hun sovet, og vi har kunnet sætte os ind til de andre og nyde et glas rødvin og snakke, og jeg har følt mig som et rigtigt voksent menneske igen Og så har hun sovet igennem, sådan rigtigt. Hun har sovet fra 21-6 to aftener, og i nat fra 21.30-7. Hun er bare så dygtig. Hun sover rigtig godt for tiden, fordi vi lader hende sove på maven, og så sover hun bare så godt! Det er fantastisk! Og så får hun altså lov, selvom alle de kloge siger at man ikke må.

Ej det er da bare skønt!!!! Det er dejligt når det hele bare er i harmoni

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

Åhhh jeg er da helt midsundelig Lyder som en skøn tur!

Anmeld

24. maj 2010

ChatH

Majastina skriver:

Hvor lyder det bare super dejligt og ja nogen gange skal man lytte efter hvad ens hjerte og barn fortæller en og ikke hvad de kloge siger

Anmeld

24. maj 2010

Ida.

Hvor lyder det bare FANTASTISK! Og det er bare uvurderligt, når de små viser sig fra deres bedste side, og man får rigtig VOKSENtid!! Og så havde Mette jo ret i, at en sommerhustur var det, der skulle til for at vende skuden mht. aftensøvnen...

Anmeld

24. maj 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Hvor lyder det bare FANTASTISK! Og det er bare uvurderligt, når de små viser sig fra deres bedste side, og man får rigtig VOKSENtid!! Og så havde Mette jo ret i, at en sommerhustur var det, der skulle til for at vende skuden mht. aftensøvnen...

Præcis, hun ved virkelig hvad hun snakker om hende Mette!

Anmeld

24. maj 2010

anna-jonas

Majastina skriver:

Præcis, hun ved virkelig hvad hun snakker om hende Mette!

Altså.......de damer *rødmer*

Men vent til efter barn nr. 3...........så har man fandme så mange gode råd, der står og venter på at blive brugt, når børnebørnene melder sig. *Sprutter af grin* Så er det jo godt at jeg har jer unge kvindfolk, at øve mig lidt på...............

Dejligt, at turen blev en succes, og at Dicte-tøse-barnet bare var en præmiebaby, som viste sig fra sin aller-aller bedste side.

Anmeld

24. maj 2010

oo

ih hvor lyder det dejligt - og hvor er jeg misundelig på dit genfundne voksne rødvinsdrikkende jeg! vi har haft besøg i weekenden og grillet og ih hvor jeg længtes efter et glas koldt hvidvin til bøfferne

forresten ønsker jeg mig et barn som Dicte!!

Anmeld

25. maj 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

ih hvor lyder det dejligt - og hvor er jeg misundelig på dit genfundne voksne rødvinsdrikkende jeg! vi har haft besøg i weekenden og grillet og ih hvor jeg længtes efter et glas koldt hvidvin til bøfferne

forresten ønsker jeg mig et barn som Dicte!!

Det var vel nok sødt sagt! Det er jo lige til at blive helt rørt over! Du kommer til at få en helt fantastisk baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.