lasange fra knor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.689 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

NinaNymannMadsen

der er jeg i tvivl om den måske er for krydret eller sådan et eller andet. og om min datter på næsten 11 mdr overhovedet må få det selvom de siger de må spise alt jo men mon de er for krydret.

hvad er jeres erfaring og sådan noget.??

skal bruge svar hurtig for maden er færdig om 30 minutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

*Sofie*

Hej

Min datter har fået det enkelte gange, og hun har ædt, ædt og ædt
Tror nu ikk det er for krydret for de små. Malou har i hvert fald prøvet noget der var langt 'værre'

God appetit.

Anmeld

24. maj 2010

NinaNymannMadsen

*Sofie* skriver:

Hej

Min datter har fået det enkelte gange, og hun har ædt, ædt og ædt
Tror nu ikk det er for krydret for de små. Malou har i hvert fald prøvet noget der var langt 'værre'

God appetit.

når okay. jamen så skal asta maria da også prøve

Anmeld

24. maj 2010

nannanadja

romeo på 11 måneder har fået den et par gange og alle her i huset er vilde med den  han har ikke haft dårlig mave eller noget

Anmeld

24. maj 2010

smokin

Astasmor skriver:

der er jeg i tvivl om den måske er for krydret eller sådan et eller andet. og om min datter på næsten 11 mdr overhovedet må få det selvom de siger de må spise alt jo men mon de er for krydret.

hvad er jeres erfaring og sådan noget.??

skal bruge svar hurtig for maden er færdig om 30 minutter

hvorfor laver du ikke en hjemmelavet lasagne hvor du kan styre hvad der kommer i selv? Så undgår du også tilsætningstoffer osv. (ikke at knorr ikke smager godt, men hjemmelavet smager bare så meget bedre)

KH
Zette

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

hvorfor laver du ikke en hjemmelavet lasagne hvor du kan styre hvad der kommer i selv? Så undgår du også tilsætningstoffer osv. (ikke at knorr ikke smager godt, men hjemmelavet smager bare så meget bedre)

KH
Zette

det tænkte jeg også

Men for at svare på spørgsmålet tror jeg ikke det er for krydret

Anmeld

24. maj 2010

smokin

Caroline86 skriver:

det tænkte jeg også

Men for at svare på spørgsmålet tror jeg ikke det er for krydret

Ja jeg svarer skam også lige - tror det er fint!

(jeg synes bare man skal lave sin egen mad og putte i barnet)

Anmeld

24. maj 2010

NinaNymannMadsen

Zette skriver:

KH
Zette

jah kunne godt ha lavet den selv, men nu er det kæresten der laver mad her hjemme og det gider han ikke. (jeg kan nemlig kun lave nogen få ting men selvf skal jeg lære noget mere, og har en kogebog så er ikke helt fortabt)

men hun kunne da hvertfald godt li det og havde det ud over det hele da hun selv ville spise til sidst.

Anmeld

24. maj 2010

smokin

Astasmor skriver:

jah kunne godt ha lavet den selv, men nu er det kæresten der laver mad her hjemme og det gider han ikke. (jeg kan nemlig kun lave nogen få ting men selvf skal jeg lære noget mere, og har en kogebog så er ikke helt fortabt)

men hun kunne da hvertfald godt li det og havde det ud over det hele da hun selv ville spise til sidst.

Arh det er også det vigtigste - intet som madglade børn!

Anmeld

24. maj 2010

NinaNymannMadsen

Zette skriver:

Arh det er også det vigtigste - intet som madglade børn!

man kan kun rogligt sige hun er madglad, stod det til hende spiste hun næsten hele tiden, hun er min lille basse. 11 mdr og vejer 10 kg (min sundhedsplejerke sagde hun vejed for meget men at det ikke gjorde noget)

og man kan se hun elsker mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.