Simpelthen SÅ sur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Mie A

Det er ikke særligt rart hvis folk bevist leder efter en på babysiderne... ØV!!

Jeg vil dog lige sige at jeg fandt en veninde på en babyside.

Hun havde desværre en MA og jeg ville google mig lidt frem til noget mere viden om det. Et af de første søgeresultater var et indlæg, som var skrevet af en der havde oplevet en MA - Det viste sig så at være hende... men det er så også det eneste indlæg som jeg har læst - er slet ikke på den babyside.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Hvordan f***** er det muligt?? Det lyder da helt vildt, at der er nogen der har fundet ud af det. Det synes jeg er rigtigt synd for dig - også fordi det lidt kan blive et pres, fordi folk hele tiden spørger. Suk....og selvfølgelig mest af alt, fordi du gerne SELV vil fortælle folk det. 

Øv....!! Sender en krammer....!!! Håber det hjælper på humøret 

Ja det er vildt træls.. Men tak for krammet. Det varmede

Anmeld

24. maj 2010

Mira0911

Jeg har valgt ikke at sige noget til familie at jeg herinde, for det rager faktisk ikke dem hvad jeg skriver om herinde...

Hvis jeg er utilfreds med noget i familien, tager jeg det self. op med dem istedet for at bringe det frem herinde...

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg har valgt ikke at sige noget til familie at jeg herinde, for det rager faktisk ikke dem hvad jeg skriver om herinde...

Hvis jeg er utilfreds med noget i familien, tager jeg det self. op med dem istedet for at bringe det frem herinde...

Forstår ikke helt dit indlæg.. du får det til at lyde som om, at jeg skulle have skrevet noget herinde ang. min familie, som så er blevet fortalt? Det er ikke dét det handler om. Det handler om, at det er blevet fortalt at jeg er herinde og at jeg i min profil jo havde skrevet, at vi forsøgte at lave en bebs...

Anmeld

25. maj 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Hold kæft hvor er jeg sur... ja jeg undskylder mange gange.... Af omveje er det åbenbart lykkeds visse mennesker at finde frem til mig herinde og læse min profil samt mine debatindlæg.. dette har resulteret i, at alle jeg kender nu ved, at jeg gerne vil være gravid, selvom det skulle være hemmelig og være en overraskelse, når det engang skete.... Hold kæft hvor er det irriterende..... Og hvor blev jeg bare ked af det. At jeg ik selv fik mulighed for at fortælle den gode nyhed om, at vi prøver!!!!!

Du kan jo gøre så folk ik kan se din profil ting som debatliste der er på din profil andet end de er venner med dig har jeg nemlig fået gjort

Anmeld

25. maj 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Forstår ikke helt dit indlæg.. du får det til at lyde som om, at jeg skulle have skrevet noget herinde ang. min familie, som så er blevet fortalt? Det er ikke dét det handler om. Det handler om, at det er blevet fortalt at jeg er herinde og at jeg i min profil jo havde skrevet, at vi forsøgte at lave en bebs...

Tror du har misforstået mit indlæg...

Jeg har valgt ikke at fortælle familiemedlemmer at jeg er herinde, for det "rager" ikke dem hvad jeg laver herinde...

En del i min familie er snagere... Derfor...

Og slet ikke noget med at du har skrevet noget herinde, for det ved jeg ikke om du har.. Ved ikke hvem du er...

Håber du forstod det lidt bedre nu?

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Tror du har misforstået mit indlæg...

Jeg har valgt ikke at fortælle familiemedlemmer at jeg er herinde, for det "rager" ikke dem hvad jeg laver herinde...

En del i min familie er snagere... Derfor...

Og slet ikke noget med at du har skrevet noget herinde, for det ved jeg ikke om du har.. Ved ikke hvem du er...

Håber du forstod det lidt bedre nu?

Hehe ja så gav dit indlæg pludselig meget mere mening

Anmeld

25. maj 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Hehe ja så gav dit indlæg pludselig meget mere mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.