Stresset? Overvejer sygmelding fra eksamen - hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Ansemusen

Anonym skriver:

Var det svært for dig at få en erklæring? Jeg er vildt bange for at lægen siger nej, selv om jeg virkelig synes jeg har ret til den erklæring... Aner jo ikke hvad lægen kigger på/tænker.... hvor svært det er at få en. Spørger ik fordi jeg prøver at snyde mig til forlænget læseferie, men fordi jeg virkelig føler mig presset, og det bare vil slå mig endnu mere ud ikke at få den.

Ikke for mig. Men har også den mest fantastiske forstående læge på jord! Men hvis du har stress og er så ked af det, ikke kan kende dig selv osv. kan jeg virkelig ikke se, hvorfor din læge skulle nægte dig en sygemelding. Det er ikke ham der skal betale dig sygedagpenge, men derimod ham som har et ansvar for at du ikke kommer længere ned og måske ender i en depression, hvilket du måske er på vej til. Jeg ville være dybt ærlig og åben omkring det overfor min læge, også selvom du måske er lidt pinlig over det!

Men der er intet flovt i at have det svært, det er ikke noget du kan gøre for! Du skal bare passe på dig selv og lytte til din krops signaler!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Ikke for mig. Men har også den mest fantastiske forstående læge på jord! Men hvis du har stress og er så ked af det, ikke kan kende dig selv osv. kan jeg virkelig ikke se, hvorfor din læge skulle nægte dig en sygemelding. Det er ikke ham der skal betale dig sygedagpenge, men derimod ham som har et ansvar for at du ikke kommer længere ned og måske ender i en depression, hvilket du måske er på vej til. Jeg ville være dybt ærlig og åben omkring det overfor min læge, også selvom du måske er lidt pinlig over det!